Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
se mit lån i real kredit danmark
Fra : Martin

Dato : 21-01-06 08:10

jeg skal ind og se mit lån på www.rd.dk men de beder om min
kontrolkode,denne har jeg ikke og er nok noget man skal bestille seperat,men
man kan også gå ind via sin bank,her skiver den dog der er problemer med
e-safekey.

så jeg har prøvet at trykke ny kontrolkode på siden,der beder den så om
pantnummer,cprnummer samt email,men hvor finder jeg det pantnummer ? har
kigget i ejerpantebrevet men kan ikke rigtig finde det ? kan det evt ligge
i skødet ? dette har min nye bank så jeg har ikke mulighed for at kigge der
endnu...

Martin

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 21-01-06 08:40

In article <43d1dddd$0$2401$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, Martin wrote:
> [...]
> i skødet ? dette har min nye bank så jeg har ikke mulighed for at kigge der

Hvis du bruger Danske Bank, så kan de integrere lånet i din netbank.

Fra : rosenauer.dk

Dato : 22-01-06 15:44

> Hvis du bruger Danske Bank, så kan de integrere lånet i din netbank.

Det samme gælder (selvfølgelig) også BG Bank =)

/Martin
http://rosenauer.dk

Fra : Martin

Dato : 22-01-06 16:58

> Det samme gælder (selvfølgelig) også BG Bank =)

ja ok,det er fint,men jeg skrev jo at jeg havde skiftet bank,og det er fra
bg-bank il alm brand...

Martin

Fra : rosenauer.dk

Dato : 22-01-06 17:31

> ja ok,det er fint,men jeg skrev jo at jeg havde skiftet bank,og det er fra
> bg-bank il alm brand...

Øh... enten er jeg blind eller også er min newsreader ret meget ude at sync,
for kan ikke finde noget sted du har skrevet det

/Martin
http://rosenauer.dk

Fra : Martin

Dato : 23-01-06 17:32

Fra : Leonard

Dato : 21-01-06 15:45

"Martin" <ole@ole.ole> wrote:

> [...]
>i skødet ? dette har min nye bank så jeg har ikke mulighed for at kigge der

Jeg har lige fået Årsopgørelse fra RD i dag, og der er en ny
kontrolkode med, det er der hvert år.
Pantnummeret står på alle de udskrifter du har fra RD og hvis du
betaler over PBS, så står det på din betalingsoversigt.
--
Leonard, Kerteminde

Jeg ved ikke meget om økonomi,
jeg har bare brugt rigtig mange penge i tidens løb

Fra : Martin

Dato : 22-01-06 12:01

> Jeg har lige fået Årsopgørelse fra RD i dag, og der er en ny
> kontrolkode med, det er der hvert år.
> Pantnummeret står på alle de udskrifter du har fra RD og hvis du
> betaler over PBS, så står det på din betalingsoversigt.

det gør jeg skam,vil ikke betale 15 kr pr måned ekstra :) takker

Martin