Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
pension
Fra : Tina & Henrik

Dato : 31-12-05 13:07

Hej
Skal privat pensionsindbetaling (dog adm. af arbejdsgiver - 10% arbejdsgiver
pension, 5 % privat pension) opgives på selvangivelse som fradrag eller har
skattevæsenet allerede taget højde for dette ?
Mvh. Henrik

Fra : KNT

Dato : 31-12-05 13:23

Det burde automatisk falde på plads - men check det dog når årsopgørelsen er
tilgængelig.

Knud

Fra : Michael

Dato : 31-12-05 14:19

"Tina & Henrik" <tinaoghenrik@e-privat.dk> wrote in message
> [...]
> arbejdsgiver pension, 5 % privat pension) opgives på selvangivelse som
> fradrag eller har skattevæsenet allerede taget højde for dette ?

For mit vedkommende skal jeg selv oplyse mit eget bidrag, så det er en god
idé at checke selvangivelsen til maj.