Blæksprutter - hele "posen"
Fra : ALKolsen

Dato : 22-01-06 14:33

Hej,

jeg har en del blæksprutter i fryseren, som vi ikke rigtigt får
brugt.

Det er af den slags, som vist nok hedder "mantle" - altså selve
kroppen, som man skærer ringe af.

Er der nogle af Jer, der har nogle forslag til hvordan jeg får dem
brugt?

mvh
anne

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 22-01-06 18:30

Den 22 Jan 2006 05:32:35 -0800, skrev ALKolsen :

> Er der nogle af Jer, der har nogle forslag til hvordan jeg får dem
> brugt?

Den her ser spændende ud:
http://www.dr.dk/mad/opskrift.asp?inpOpskriftID=986

Husk blot at blæksprutter nemt bliver seje hvis de tilberedes for længe.

--
Kent Oldhøj

Fra : Thomas Widmann

Dato : 22-01-06 19:12

Kent Oldhøj <oldhoj@gmail.com> writes:

> Husk blot at blæksprutter nemt bliver seje hvis de tilberedes for
> længe.

Man siger gerne, at blæksprutter enten skal lynsteges eller simre i
timevis. Alt imellem bliver som gummi.

/Thomas
--
Thomas Widmann twid@bibulus.org http://www.twid.bibulus.org
Flat 0/1, 57 Rose Street, Garnethill, Glasgow G3 6SF, Scotland, EU

Fra : Henning Lund

Dato : 22-01-06 20:45

Thomas Widmann <twid@bibulus.org> skrev:

> Man siger gerne, at blæksprutter enten skal lynsteges eller simre i
> timevis. Alt imellem bliver som gummi.

Hehe så kan ringene da bruges til børnenes trehjulede

Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl"snabela"lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace bla.med lidt køb & salg

Fra : ALKolsen

Dato : 22-01-06 21:41

Kent Oldhøj skrev:

> [...]
> http://www.dr.dk/mad/opskrift.asp?inpOpskriftID=986
>
> Husk blot at blæksprutter nemt bliver seje hvis de tilberedes for længe.

Hej Kent,
ja - det ser spændende ud! Tak for linket - skal afprøves snarest.

kh
anne