ATT Max og andre der var med på frituregry~
Fra : Henning Lund

Dato : 21-01-06 21:22

Jeg sidder her og er helt tyk bag ørerne af at spise friturestegte
pom´frites
Valget af frituregryde blev jo Phillips HD 6161 og jeg må indtil videre
sige, at det er nok ikke den værste investering af kr 799 vi har gjort.
Den er lynhurtig til at opvarme, rummer 3,1 liter så der kan være en del
gode sager i kurven, låget til gryden er lavet meget fint, den har nogle
plastikstykker som tætner rundt om bærehåndtaget til trådnettet og
ligeså tætning omkring der hvor varmelegemet går ned i gryden så unødig
sprøjt holdes inde, og kakkelakkerne holdes ude af gryden
Der er alarm ( BEEEEP BEEEEP) når gryden er på den temperatur man har
valgt, og man kan så evt. sætte timeren til så gryden slukker efter et
forudbestemt tidsinterval.
Den er særdeles rengøringsvenlig, det meste af den kan ryge i
opvaskemaskinen så det er forbavsende lidt der skal rengøres med en
klud.
Grillbarlugten er mindre synes jeg efter at have snuset rundt , der
sidder et metalfilter i låget som tager en del af lugten i forhold til
den gamle gryde vi havde hvor der bare var et fladt låg som ikke
sluttede nævneværdig tæt, der var pivåbent ved netkurvens håndtag samt
ved varmelegemet.
Jeg er tilfreds indtil videre og skal snart på slankekur, rigtige mænd
vejer over 100 kg, men min kone siger jeg behøv´s heller ikke veje meget
mere end de 100.

Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl"snabela"lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace bla.med lidt køb & salg

Fra : Max

Dato : 22-01-06 00:44

Hej Henning

> Jeg er tilfreds indtil videre og skal snart på slankekur, rigtige mænd
> vejer over 100 kg, men min kone siger jeg behøv´s heller ikke veje
> meget mere end de 100.

Det glæder mig at du er tilfreds, og så kan jeg jo også anskaffe
mig en nu da du har afprøvet den for mig. Så tak for hjælpen.

Jeg kender også 0,1 ton problematiken, har selv problemer med
at holde mig nede under grænsen, helt tosset er det da blevet
efter jeg kvittede de 40 grønne Cecil om dagen.

Mvh Max

Fra : Henning Lund

Dato : 22-01-06 08:20

Max <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> skrev:

> helt tosset er det da blevet
> efter jeg kvittede de 40 grønne Cecil om dagen.

Nå, det behøver jeg ikke engang for at holde vægten

Fra : Henning Lund

Dato : 22-01-06 08:20