Majroer, hvordan?
Fra : Jette

Dato : 19-01-06 17:35

Hej. Har lige købt en bakke majroer, har aldrig lavet noget med sådan nogle
før. Jeg har selvfølgelig opskrifter, men jeg kan ikke finde nogle lige nu.
Har I nogle ideer? Ikke sådan noget med at "koge dem med kartofler og mose
dem" eller "steges på panden". Hvilke andre ingredienser klæder smagen?
Venter spændt!
Hilsen Jette

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 19-01-06 18:02

> Venter spændt!

Mine unger elsker dem som grøn snack i madpakken, når de er skrællede og
skåret i mundrette stykker.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 19-01-06 18:02

Fra : Bo Nielsen

Dato : 26-01-06 19:27

"Jette" <sussex25@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> lige nu. Har I nogle ideer? Ikke sådan noget med at "koge dem med
> kartofler og mose dem" eller "steges på panden". Hvilke andre ingredienser

Tjah, jeg ved ikke om du har spist dem endnu , men prøv at skære dem i
ensartede tern (eller hvis det skal være lidt smartere - kugl dem ud med et
parisienne-jern) og pocher dem i en blanding (efter egen smag) af god, hvid
balsamico, lidt lyng- eller akaciehonning samt nogle friske timiankviste og
salt. Og prøv så iøvrigt det samme med kålrabi, glaskål eller nogle af
vores fine rodfrugter.

Bo