Kender du "Maglesø Traktørsted" nær Holbæk~
Fra : Biker-Torben®

Dato : 18-01-06 15:21

Hej!

Jeg syntes, at denne nyhedsgruppe lød til at være den rette, så nu prøver
jeg at spørge her:

Er der nogen, der ved noget om den aktuelle/kommende status for "Maglesø
Traktørsted" nær Holbæk på Sjælland?

Deres hjemmeside virker ikke længere - og da jeg var forbi stedet i
efteråret var der lukket (det var ganske vist i sept./okt., så det kan bare
have været uden for sæsonen).

Har de mon skiftet ejere? Åbner de igen til foråret? Nogen der ved noget?

Venlig hilsen
Torben

Fra : Biker-Torben®

Dato : 18-01-06 15:32

"Biker-Torben®" <(slet_dette)tnfzchp02@sneakemail.com> wrote in message
> [...]
> bare have været uden for sæsonen).
>
> Har de mon skiftet ejere? Åbner de igen til foråret? Nogen der ved noget?

UPS - der var jeg vist lidt for hurtig - jeg fandt selv svaret her:
http://www.maglesoe-traktoersted.dk/

Ja, de åbner til Påske 2006.

Undskyld ulejligheden!

Torben

Fra : Margrete Johansen

Dato : 18-01-06 19:42

> [...]
> "Biker-Torben®" <(slet_dette)tnfzchp02@sneakemail.com> wrote in message

> UPS - der var jeg vist lidt for hurtig - jeg fandt selv svaret her:

ORV - Mad og sanser, det er vist lækkert - så tør man måske bevæge sig ud i
naturen og forsøge sig med traktørstedet, der i en årrække har levet en
hensygnende tilværelse med skiftende ejere af skiftende kvalitet. Men altid
med en lugt af friture henover den bedårende natur - dog undtaget de
perioder, hvor der kun har været solgt øl og is på stedet.

Margrete

Fra : Biker-Torben®

Dato : 19-01-06 10:47

"Margrete Johansen" <mamajohsFJERN@worldonline.dk> wrote in message

> [...]
> altid med en lugt af friture henover den bedårende natur - dog undtaget de
> perioder, hvor der kun har været solgt øl og is på stedet.

Ja, det lyder meget lækkert med det nye koncept. Rent naturmæssigt er det
jo et fantastisk sted - men problemet kan være, at man ikke sådan lige
kommer forbi. Man skal vide at det ligger der. Hvilket jo er lidt synd, for
udsigten er formidabel.

Torben

Fra : Margrete Johansen

Dato : 19-01-06 18:24

> [...]
> jo et fantastisk sted - men problemet kan være, at man ikke sådan lige
> kommer forbi. Man skal vide at det ligger der. Hvilket jo er lidt synd,

Med fare for at blive bedt om at frekventere en anden gruppe med denne
betragtning: Ja, det er et fantastisk sted - lad os holde det hemmeligt! Men
Mad og sanser - det er offentligt tilgængeligt og temmelig lækkert.
Margrete

Fra : Mads Thorning Peders~

Dato : 19-01-06 20:43

"Biker-Torben®" <(slet_dette)tnfzchp02@sneakemail.com> skrev i en meddelelse
> UPS - der var jeg vist lidt for hurtig - jeg fandt selv svaret her:
> http://www.maglesoe-traktoersted.dk/
>
> Ja, de åbner til Påske 2006.

Her til aften (19/1 klokken 20.41) står der at "drømmen brast" fordi
investoren har trukket sig...?!!

--
Mvh Mads
----

Fra : Biker-Torben®

Dato : 20-01-06 11:25

"Mads Thorning Pedersen" <cyklopaten@sletdette.mailme.dk> wrote in message

> [...]
> meddelelse news:43ce5151$0$1809$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Her til aften (19/1 klokken 20.41) står der at "drømmen brast" fordi

Øv - vi må håbe, at der er andre, som har mod på projektet.

-Torben

Fra : Svend

Dato : 30-01-06 12:58

On Fri, 20 Jan 2006 11:24:46 +0100, "Biker-Torben®"

>Øv - vi må håbe, at der er andre, som har mod på projektet.

Det er vi mange der håber på, jeg er flere gange om året på mit
favorit sted. Når jeg har inviteret nogen med har de altid været meget
glade for oplevelsen.

/Svend