via 4in1 driver installation vil ikke?
Fra : Lars

Dato : 12-06-01 20:27

Hej alle!

Jeg har lige geninstalleret maskinen med windows 2000 pro dk og vil gerne
installere vias 4in1 drivere 4.31 final, men når jeg kører setup.exe
installerer den og genstarter, men der sker intet?!
det er stadigvæk microsofts drivere for ide primær og sekundær, den kører
med?
hvordan kommer den til at bruge vias?

på forhånd tak

lars

Fra : Morten Ovi

Dato : 12-06-01 21:37

Lars skrev i news:dk.edb.hardware:

> [...]
> kører setup.exe installerer den og genstarter, men der sker
> intet?! det er stadigvæk microsofts drivere for ide primær og

Er det installationen fra nettet eller CDROMen du kører?

--
Morten Ovi - www.ovi.dk - morten@duh!

Vil du se noget åndsvagt? www.i386.dk

Fra : Lars

Dato : 12-06-01 21:50

det er den filen 4in1431v.zip fra vias eget site, så det må vel være på
nettet....

/lars

Fra : Pjn

Dato : 12-06-01 22:05

Hej

Jeg har lige downloaded filen og installeret den uden prob..... (Win 2k dk)

Har du hentet den rigtige fil ?.... til det rette chipset ?...

Pjn

Fra : Lars

Dato : 12-06-01 22:39

ja, jeg har haft det installeret før, nu vil den bare overhovedet ikke....
det er først efter geninstallationen, at den ikke gider...

/lars