Øl sted i KBH?
Fra : Paminu

Dato : 16-01-06 13:35

Hvor i KBH er det bedst at købe udlandske øl?

Fra : nospamtoMike [8000 C~

Dato : 16-01-06 14:35

> Hvor i KBH er det bedst at købe udlandske øl?

Det er jo en smagssag, men udover ISO og Kvickly, som ofte har gode tilbud,
kan du finde stederne her:

http://www.ale.dk/index.php?id=85

Dit spørgsmål er meget bredt og ikke meget nemmere at besvare end f.eks.:
"Hvor i KBH er det bedst at købe rødvin?"
"Hvor i KBH er det bedst at købe møbler?"

mvh. Mikael

Fra : Peter Westh

Dato : 16-01-06 16:33

"Paminu" <asdad@asd.com> skrev i en meddelelse
> Hvor i KBH er det bedst at købe udlandske øl?

Høkeren, Ravnsborggade 13, er god.

Vinbørsen i Nordre Frihavnsgade er, trods navnet, også god.

/P

Fra : as

Dato : 16-01-06 17:20

"Paminu" <asdad@asd.com> skrev i en meddelelse
> Hvor i KBH er det bedst at købe udlandske øl?
Kihosken har et af københavns største udbud. Den ligger på hjørnet af
Sønderboulevard og Krusågade på Vesterbro

Fra : Brian S

Dato : 16-01-06 22:44

LIC (www.lic.dk) i Herlev er helt uden konkurrence den butik, der har
det største udvalg. Du skal ikke tage dig af med medlemskort - det har
de ikke bedt om de sidste 10 år.

Lad være med at ta' for mange penge med...

Skål!

Brian

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 16-01-06 23:32

"Paminu" <asdad@asd.com> skrev i en meddelelse
> Hvor i KBH er det bedst at købe udlandske øl?

Min lokale Kwik Spar på hjørnet af Frederiksberg Alle og Kochsvej har et
forrygende udvalg af alt muligt.

Venlig hilsen Dikte

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 16-01-06 23:32

Fra : -V-

Dato : 17-01-06 00:34

"Paminu" <asdad@asd.com> wrote in message
> Hvor i KBH er det bedst at købe udlandske øl?

Kiosken på HC Ørstedsvej, meget tæt på krydset Danasvej/Thorvaldsensvej har
slag på tasken 200 øl.
Forskellige, endda.

-V-

Fra : Jens Bruun

Dato : 17-01-06 19:53

"Paminu" <asdad@asd.com> skrev i en meddelelse

> Hvor i KBH er det bedst at købe udlandske øl?

Metro har stort udvalg og rimelige priser.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 11/19/05)

Fra : Rap