Skal holde konfirmation, og inspiration øn~
Fra : Kim Jensen

Dato : 11-01-06 17:44

Vi skal til at holde konfirmation her i foråret, og vil høre lidt mht. menu
Jeg har set lidt på kokken og jomfruen og syntes at deres menu ser flotte
ud, men er altså ikke helt tilfreds med det de serverer til en fest, fik
f.eks. deres såkaldte flødekartofler til en fest for ganske nyligt. Det kan
ikke anbefales. Fy for p........ Kartoflerne havde ikke set et gram af
fløde. til gengæld var deres kød godt.

Men som regl er bare en af de ting der bliver serveret til et en fest ikke
godt bliver der tit snakket om de dårlige ting, det vil jeg godt være
foruden (svært at gøre alle tilfredse)

Så de er udelukket i denne sammenhæng. Har nogen evt. erfaringer med andre
Og evt. med nogle sammensætninger der falder i mere eller mindre alles smag.
Ja suppe steg og is er vel mere eller mindre mest brugt, men input ønskes

evt. noget nogen der har planlagt sådan noget som f.eks. at leje softice
maskine til dessert o.l.

Alle er velkommen til at give et bud.

mvh Familie Jensen

Fra : RL

Dato : 11-01-06 18:16

"Kim Jensen" <kim.jensen_blok.spam_@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ønskes
>
> evt. noget nogen der har planlagt sådan noget som f.eks. at leje softice

Mht til mad for kokken og jomfruen - er det MEGET vigtigt at man overholder
de anvisninger der er til hvordan man skal opbevarer maden og evt opvarme
den.

Fra : mcloud

Dato : 11-01-06 21:18

Hej
Jeg Kan varmt anbefale :
www.smoerrebroed.dk

Kim Rasmussen
www.leChef.dk

Fra : Karina

Dato : 11-01-06 19:22

> [...]
> ønskes
>
> evt. noget nogen der har planlagt sådan noget som f.eks. at leje softice

Hvor i landet bor I?

Mvh. Karina

Fra : Kim Jensen

Dato : 11-01-06 19:29

Midtsjælland
mvh Kim

Fra : Gainsbourg

Dato : 11-01-06 23:41

Vi kan varmt anbefale FasanDiner Catering på Frederiksberg www.fasandiner.dk
.. Kvaliteten er fin og servicen ligeså...

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 12-01-06 00:25

"Kim Jensen" <kim.jensen_blok.spam_@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Vi skal til at holde konfirmation her i foråret, og vil høre lidt mht.
> menu

<klip>

Da sønnen blev konfirmeret for to år siden, fik vi buffet fra Ankara i
Krystalgade (Kbh). Det var konfirmanden, der havde valgt efter sine egne
livretter - men alle var vilde med maden, også min mor på 81.

Vi kunne så rigeligt blive mætte - dagens kikser var ikke Ankara, men
fryseren i det lejede lokale, som viste sig ikke at kunne komme under 0
grader, og det er lidt usmart, når man putter indtil mange liter
pistacieis
i den dagen før konfirmationen. Desserten skulle nemlig være pandekager
(mors de hjemmelavede) med pistacieis - også konfirmandens valg.

Ankara og deres buffet transportable plejer at kunne findes på
www.restaurant-ankara.dk, men den funker åbenbart ikke for tiden. God
fornøjelse med dagen

Venlig hilsen Dikte

Fra : TK

Dato : 12-01-06 10:34

> [...]
> ønskes
>
> evt. noget nogen der har planlagt sådan noget som f.eks. at leje softice

Vores datter ville have kinesisk buffet fra Hing's cuisine til sin
konfirmationsfest. Kvaliteten var meget fin, og selv om gæsterne var noget
overraskede, syntes alle rigtig godt om maden:
http://www.hing.dk/cuisinedk/

- TK