lille problem
Fra : L

Dato : 20-01-06 10:21

Hej

jeg har haft et problem gemmen langtid nu , og det bliver meget værre .

Jeg har mege mgeet uro i venster ben og arm , jeg har mega ondt i venster
side , det svir under min brystkasse kun helt ude i venster sideog under
armhule .

En anden sjov ting er , jeg har lige været og feje sne væk , alle mine
finger på venster hånd fryser næsten med det samme og bliver helt hvide , på
højre hånd intet problem .

Jeg har været ved lægen , men ja intet siger de .

Det er ikke så sjovt mere , nu er det andet år jeg går med det , og må sige
det er ikke noget man ønsker at leve med længe .

PS
nogle det kender et god privat hospi ikke i danmark .

Fra : Ole Christiansen

Dato : 20-01-06 10:37

"L" <lundj@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det er ikke noget man ønsker at leve med længe .
>
> PS
> nogle det kender et god privat hospi ikke i danmark .

Se at komme til lægen igen. Med det du skriver skal du til lægen.
Det har ikke en skid med privathospital at gøre. Tror du ikke på din
læge.?

Ole

Fra : L

Dato : 20-01-06 11:04

"Ole Christiansen" <ofcfjernes@fjernesmail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> >
> Se at komme til lægen igen. Med det du skriver skal du til lægen.
> Det har ikke en skid med privathospital at gøre. Tror du ikke på din

næ har snartt været der nogle gange .

Fra : Benny Mortensen

Dato : 22-01-06 13:22

> næ har snartt været der nogle gange .

Så er det på tide at skifte læge. Dette kan ske, med omgående virkning, når
det sker på grund af manglende tillid.

M.V.H....Benny..

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 20-01-06 15:59

L <lundj@privat.dk> skrev:
> [...]
>
>Det er ikke så sjovt mere , nu er det
>andet år jeg går med det , og må sige
>det er ikke noget man ønsker at leve med længe .

Dette er en joke? skulle det ikke være er der vist mange andre
ting du skal have fat i, og det er ikke en læge.
"Allways look at the bright side on life"

Fra : L

Dato : 21-01-06 14:37

"Thomas Peter Bitsch (slet 1TBPW)" <vitsbreaks@1TBPWsol.dk> skrev i en
meddelelse news:11377693400.357807195703124@dtext.news.tele.dk...
> L <lundj@privat.dk> skrev:

> Dette er en joke? skulle det ikke være er der vist mange andre
> ting du skal have fat i, og det er ikke en læge.
> "Allways look at the bright side on life"

Hvorfor skulle man skrive sådan noget ?

Nej en joke er det ikke .

Fra : Tina

Dato : 22-01-06 08:58

"L" <lundj@privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Hvis jeg var dig ville jeg skynde mig tage til en anden læge, meget hurtigt

Fra : Ole Christiansen

Dato : 22-01-06 09:13

"L" <lundj@privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Ole

Fra : Ukendt

Dato : 22-01-06 20:20

> Jeg har mege mgeet uro i venster ben og arm , jeg har mega ondt i venster
> side , det svir under min brystkasse kun helt ude i venster sideog under
> armhule .

Meget uspecifikke symptomer. Tyder ikke på alvorlig fysisk sygdom.

> En anden sjov ting er , jeg har lige været og feje sne væk , alle mine
> finger på venster hånd fryser næsten med det samme og bliver helt hvide ,
> på
> højre hånd intet problem .

Kunne være Morbus Raynaud:
http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/raynaudssyndrom.htm
De mangler dog at skrive, at rygning disponerer voldsomt til Raynaud

Mvh S