Feber af tandpastaer
Fra : Kim

Dato : 17-01-06 14:26

Er det rigtig man får feber hvis man får for meget tandpastaer
Jeg har hørt om nogle der spiste for meget tandpastaer for at få feber
Så de kunne blive sygemeldte

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 17-01-06 20:28

Kim skrev:

> Er det rigtig man får feber hvis man får for meget tandpastaer

Kun af Dentium, ikke af Koldgate og Max.

> Jeg har hørt om nogle der spiste for meget tandpastaer for at
> få feber
> Så de kunne blive sygemeldte

Man skal høre meget før ørerne falder af.

Man kan osse bare sætte sig udenfor i kulden, nøgen, indtil man får
lungebetændelse.

Man kan osse bare sige at man har feber uden at have det. Det er
sjældent at arbejdsgivere eller klasselærere kommer og tjekker det,
og er man hjemmeboende, er man alligevel afsløret når forældrene ser
at der er forsvundet 75 Blå Dentium i løbet af natten...

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
PNX · http://pnx.dk/