Colon Hydro Terapi
Fra : Padmé Amidala

Dato : 15-01-06 21:25

Hej ng.
Jeg vil høre om der er nogen der har erfaringer med subjekt. Og som
samtidigt ved hvor mange behandlinger der normalt er behov for.

MVH
Padmé

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 15-01-06 21:31

Den 15-01-06 21.24 skrev Padmé Amidala følgende:

> Jeg vil høre om der er nogen der har erfaringer med subjekt. Og som
> samtidigt ved hvor mange behandlinger der normalt er behov for.

Det lyder som en finere version af tarmskylning. Prøv at læse tilbage i
gruppen, men konklusionen er vist, at hvis du er behandler, så så mange
behandlinger som muligt, mens det som "patient" ikke gør nogen forskel,
om man får 0, 1 eller 100 behandlinger.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Spar på tastetrykkene med Flashpaste, der husker tekst for dig.

Fra : Carsten Riis

Dato : 15-01-06 23:25

Kim Ludvigsen skrev den 15-01-2006 21:31:

> [...]
> gruppen, men konklusionen er vist, at hvis du er behandler, så så mange
> behandlinger som muligt, mens det som "patient" ikke gør nogen forskel,

bedre kan det vist ikke siges.

mvh

Carsten

Fra : Uffe Ravn

Dato : 16-01-06 00:57

"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev

> [...]
> gruppen, men konklusionen er vist, at hvis du er behandler, så så mange
> behandlinger som muligt, mens det som "patient" ikke gør nogen forskel,

Virkningen er vel veldokumenteret ved forstoppelse?

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 16-01-06 11:48

Den 16-01-06 00.57 skrev Uffe Ravn følgende:
> "Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev

> Virkningen er vel veldokumenteret ved forstoppelse?

Nu fremgik det ikke, at spørgeren havde nogen helbredsmæssige problemer,
så jeg svarede på "mode"-brugen af tarmskylninger. Der kan ganske
rigtigt være en virkning ved forstoppelse, men virkningen er kortvarig
og ændrer ikke ved årsagen til forstoppelsen.