Penis forstørrelse
Fra : Flip

Dato : 14-01-06 14:18

Hejsa....

Jeg ved ikke om jeg er landet i den rigtige gruppe, men det er den som er
mest seriøs så vidt jeg kan læse mig frem til.

Jeg har et problem, som nogle sikkert griner af og andre "forhåbentlig" vil
tage lidt mere seriøs.
Jeg er sammen med en meget smuk og dejlig kæreste i over 1½ år efterhånden.
Hun er meget sød og jeg vil gå igennem ild og vand for at beholde hende.

Når jeg ser på mig selv, så er der jo altid ting som man gerne vil have
ændret Ørene og føderne osv.
Men jeg har også den lig i lasten at min penis er lille også selv om den er
stiv. Længende kunne jeg godt holde til at den ikke blev længere, men
tykkelsen mangler jeg. Det er et problem som virkelig går mig på og jeg har
endda prøvet at købe nogle piller som ikke virkede "suprice", det vidste jeg
godt, men jeg er desparet. Det er virkelig en ting som går mig meget på. Det
er jo ikke sjovt når man ikke kan "få" lov til at lege i sengen som man
gerne vil når kæresten ikke kan mærke en når man laver andre øvelser end
skeen.

Da kæresten og jeg begyndte at komme sammen var hun meget optaget af at jeg
havde en lille penis og synes den var kær, men vi har også haft diskutioner
siden, hvor jeg har fået ud af hende at hun er træt af at den er så tynd,
hvilket selvf. ikke kommer som en overraskelse men stadig ikke sjovt at få
at vide.(Hende eks. havde åbenbart en stor)

Jeg har hørt at man kan få opereret penis men er det kun i længde eller
findes der også operation hvor lægerne kan gøre den tykkere?
Hvis det kan lade sig gøre, skal jeg så igennem min normale læge som så
henviser mig.
Er der nogle som har fået lavet sådan en operation vil jeg selvf gerne have
info omkring hvordan det gik og hvad jeg skal være opmærksom på.

Mvh

flip.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 14-01-06 16:25

"Flip" <flip@flip.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
have
> info omkring hvordan det gik og hvad jeg skal være opmærksom på.

Det vil jeg tro, nok skulle kunne lade sig gøre. Så er det da et held, at du
syntes den er lang nok, for de fleste som har fået lavet penis længere, har
vist kun fået endnu flere problemer, end de havde før. Du skal jo bare have
lagt lidt til tykkelsen. Men tal med din læge, han vil temmeligt sikkert
kunne henvise dig, til en der ved lidt mere om netop dit problem.

M.V.H.....Benny..

Fra : Peter

Dato : 14-01-06 19:10

> [...]
have
> info omkring hvordan det gik og hvad jeg skal være opmærksom på.

Dem der har fået disse operationer har såvidt jeg har hørt klaget over at
deres liv er blevet ødelagt.

Der ligger et billede på News:dk.binaer af penislægen "Jørn Eges sidste
kunde", billedet viser klart hvorfor han måtte flygte ud af landet.

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 14-01-06 19:30

> [...]
> er så tynd, hvilket selvf. ikke kommer som en overraskelse men stadig ikke
> sjovt at få at vide.(Hende eks. havde åbenbart en stor)

Jeg er kvinde og du må tage mit svar som sådan. Har din kæreste problemer
med at mærke dig, så kan hun med fordel blive strammet op (knibeøvelser).
Kvinder er ikke konstrueret til at passe til en bestemt størrelse - det er
jo ikke et hul, men en fold med muskler, som kan være mere eller mindre i
træning (og alt for mange kvinder er ikke i træning).
Min erfaring er at størrelsen ikke betyder noget som helst rent fysisk. Og
jeg har aldrig hørt om en kvinde, der foretrækker en stor frem for en mand,
der ved hvordan sex kan gøres sjovt, dejligt og spændende.

Når alt det er sagt, så er det stadig individuelt hvordan man har det, og du
er nødt til at handle ud fra det. Bare husk at hun bliver ikke fordi du får
en større - hun bliver fordi jeres liv fungerer sammen.

Mvh Maria

Fra : Sabina H.

Dato : 15-01-06 13:04

Flip wrote:

> [...]
> Er der nogle som har fået lavet sådan en operation vil jeg selvf
> gerne have info omkring hvordan det gik og hvad jeg skal være

jeg mener godt man kan få lidt i tykkelsen også, men her er der vist mest
tale om fedtinsprøjtninger og det er, så vidt jeg husker, den blideste form
for penisoperationer.... ikke at jeg vil anbefale det alligevel...

du kan prøve at læse liddt mere her:
http://www.altpenis.com/penis_news/penis_enlargement_surgery.shtml

når det er sagt, så er der jo andre metoder for at få fornemmelsen af en
tykkere penis.... penisringe er slet ikke at kimse ad ;) det stopper blodet
i at løbe fra penis under ophidselse, og virker faktisk forbløffende
godt.... jeg vil synes det er en metode der er værd at prøve af, inden man
går så vidt og bliver opereret.....

--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på
http://www.dkshadowfax.dk

Fra : Lyrik

Dato : 17-01-06 16:03

> [...]
> er så tynd, hvilket selvf. ikke kommer som en overraskelse men stadig ikke
> sjovt at få at vide.(Hende eks. havde åbenbart en stor)
++++++++++++++++++++++
Hun skal bare synes at den er kær igen. Hvis du nu var en kvinde og din
kæreste var lesbisk, så ville hun rose dig for din "store klitoris".
Du kunne bruge atrapper hvis hun vil lege med noget stort.
Jeg tror hendes utilfredshed som du har presset ud af hende bunder i at din
interesse for hende har indsnævret sig til en interesse for din egen navle,
eller det der ligger 20 cm syd for.
Kvinden føler kun noget ved skedemundingen. Ellers kunne de ikke føde børn
vel?

Hilsen
jens

Fra : Ebbe Rasmussen

Dato : 17-01-06 17:53

Lyrik wrote:
> Kvinden føler kun noget ved skedemundingen. Ellers kunne de ikke føde
> børn vel?
>
> Hilsen
> jens

Hej Jens

Hvad er da det for en gang vrøvl.
Ebbe

Fra : Ukendt

Dato : 18-01-06 15:27

> [...]
> Er der nogle som har fået lavet sådan en operation vil jeg selvf gerne
> have info omkring hvordan det gik og hvad jeg skal være opmærksom på.

Hej.

Jeg synes også at du skal prøve andre ideer/tiltag inden du tager et
drastisk skridt som operation.

Men derudover synes jeg faktisk du skal bestille tid ved din læge og få en
snak med ham/hende. En læge er ikke kun tilnår man er syg!

Udover det kan du henvende dig til sexlinien.dk og evt. få gode råd og
snakket tingene igennem.

Held og lykke og god fornøjelse med afprøvning af alternative metoder

Mette