piskesmæld i tv
Fra : Ib Sørensen

Dato : 12-01-06 08:14

Jeg så i mandags en udsendelse i tv-avisen om behandling af piskesmæld. Er
der nogen som ved hvor behandlerne bor og evt deres telefonnummer. Eller
hvad de hedder. Jeg har dette problem og vil prøve om de kan hjælpe mig, men
jeg fik ikke rigtig fat i hvem de er. Håber nogen kan hjælpe.

Ib

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 20-02-06 20:15

"Ib Sørensen" <ibib@soerensen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvad de hedder. Jeg har dette problem og vil prøve om de kan hjælpe mig,
> men jeg fik ikke rigtig fat i hvem de er. Håber nogen kan hjælpe.

Det var et indslag i DR tv-avisen den 10. januar:

Body Self Development System
Bengt Valentino Andersen

--
Jesper Brogaard, Denmark, Europe