Fistler
Fra : Henrik

Dato : 04-01-06 14:27

Hej alle

Min kone har problemer med fistler i begge armhuler, situationen er er
den
bedste, og ville lige høre om der
er andre der har samme problem og evt hvor man finder noget ordentlig
information..

På forhånd tak for hjælpen

Mvh
Henrik "Ringsted"

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 04-01-06 14:29

Henrik skrev:

> Min kone har problemer med fistler i begge armhuler, [...]

Barberer din kone sig under armene, og bruger hun deo/parfume dér?

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
Magnetic Ink, Copenhagen, Denmark

Fra : Helle

Dato : 04-01-06 15:10

"Henrik" <henrik@davsdu.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Af ren nysgerrighed, hvad er fistler?

Mvh Helle

Fra : nana sørensen

Dato : 04-01-06 22:08

"Helle" <mail@hellenielsen.dk> wrote in message

> [...]
> den
> bedste, og ville lige høre om der
> er andre der har samme problem og evt hvor man finder noget ordentlig

Et sår der går indad, somme tider med to udgangshuller. Et slags "ormehul" i
huden, som skal heles op indefra og ud.

Fra : Henrik

Dato : 05-01-06 00:28

Nej hun gør ingen af delene, hun har i begger armhuler og er opereret
i den ene side, er bare lidt bekymret og hellings processen og længden
af den...

Fra : Henrik

Dato : 05-01-06 01:01

Indvendige bylder.... diverse steder så som skridtet armhuler m.m.