Manglende håndhygiejne
Fra : dktekno

Dato : 31-12-05 13:03

Jeg synes fandme det er ulækkert at folk ikke vasker hænder efter
toiletbesøg eller tilbereder mad til andre eller når man efterspørger et
stykke brød, så tager deres bakterie og virusfyldte uvaskede hænder ned i
brødkurven og tager et brød op.

Hvorfor er folk sådan? Er der en eller anden sport i at se hvem der kan give
andre mennesker den største mave-tarm infektion?

Fra : Ole Christiansen

Dato : 31-12-05 13:25

"dktekno" <dktekno@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> andre mennesker den største mave-tarm infektion?
>
>Hvem tænker du på.? Er du ikke lidt paranoid.? Lav maden selv.

/Ole

Fra : dk

Dato : 31-12-05 15:33

Det er sandt at mange mennesker ikke vasker hænder og hvis endelig så ikke
ordentligt desværre, for det kunne spare os for mange sygdomme! Så husk vask
hænder tit og ofte!!!!

Fra : Benny Mortensen

Dato : 31-12-05 15:02

> [...]
give
> andre mennesker den største mave-tarm infektion?

Det skal du slet ikke tænke på. Hygiejne er noget slemt opreklameret bavl.
Det vil jeg tro, du kan få F.eks Nordjyllands amts underskrift på.... Eller
du burde i hvert fald kunne det. For de mener ikke, at det er nødvendigt,
med håndvask, eller yderligere vask, for slet ikke at nævne, at skifte tøj,
efter toiletbesøg, som ikke gik helt efter planen. Så hygiejne, må være
noget slemt opreklameret bavl.

M.V.H.....Benny..

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 31-12-05 17:47

On Sat, 31 Dec 2005 15:02:04 +0100, "Benny Mortensen" <klip
> [...]
>efter toiletbesøg, som ikke gik helt efter planen. Så hygiejne, må være

Fantastisk, kan man så virkelig styrke sit imunforsvar, med en
gang coli-bakterier fra en kineserrøv. Hvoe er den nærmeste
grillbar ?
mvh Ebbe

Fra : Be Ka

Dato : 31-12-05 18:07

Ebbe Hansen wrote:
> [...]
>>
> Fantastisk, kan man så virkelig styrke sit imunforsvar, med en
> gang coli-bakterier fra en kineserrøv. Hvoe er den nærmeste

På Thorvaldsen's gade i Århus? City burger eller noget sådant. Ihvertfald
stod der en burgermand bagved disken og intensivt pillede næse (helt uden
skam i livet) da vi kom ind. Behøver jeg at sige at vi kom ud derfra i 220
km/t.
Men måske gør de alle det samme.

Fra : Poul-Erik Hansen

Dato : 01-01-06 14:20

dktekno's indlæg bør (desværre) gentages igen og igen, idet dårlig
håndhygiejne jo er tydelige tegn på MANGLENDE OPDRAGELSE. På storstrømmens
sygehus i Nykøbing Falster blev det for et par år siden forbudt at
selvbetjene sig i middagsbuffeen netop på grund af manglende håndhygiejne,
men trods dette forbud brød fanden løs lige her op til jul, hvor virus
løb fra afd. til afd. og medførte den såkaldte "roskildesyge" Manglende
"toilethygiejne" er netop de danske hospitalers mareridt.
PEH

Fra : Benny Mortensen

Dato : 01-01-06 15:07

"Poul-Erik Hansen" <peh@FJERNmknet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> løb fra afd. til afd. og medførte den såkaldte "roskildesyge" Manglende
> "toilethygiejne" er netop de danske hospitalers mareridt.

Er det ikke underligt, at det som tilsyneladende er logik nogle steder, er
noget opreklameret bavl andre steder.
Det er så endnu mere pinligt, at der hvor det er noget opreklameret bavl,
også er et af de steder, hvor man gentagne gange, slår på tromme for, at
forbedre hygiejnen.
Det er bare " Rigtig God Moral " eller hvordan er det nu det er ))...

M.V.H.....Benny..

Fra : preben nielsen

Dato : 02-01-06 21:11

> [...]

> efterspørger et
> stykke brød, så tager deres bakterie og virusfyldte uvaskede

Hvem ?

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk