kræft???
Fra : Brian

Dato : 27-12-05 21:07

Jeg har fundet et par små kunder i mit bryst,som er ømme.Har været ved lægen
og skal til skanning,men der siver noget hvidt ud alle vegne fra.hvis jeg
trykker.Lægne siger at det højest sandsynelig ikke er kræft.Men er der nogen
der har oplevet noget af det samme??

Fra : Sabina H.

Dato : 27-12-05 22:28

Brian wrote:
> [...]
> vegne fra.hvis jeg trykker.Lægne siger at det højest sandsynelig ikke
> er kræft.Men er der nogen der har oplevet noget af det samme??

det ville nok hjælpe lidt hvis du skrev din alder også.... og lidt mere om
dig selv ;)
det er lidt svært at komme med meninger om hvad det kan være uden nogle
personoplysninger ;)

--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på
http://www.dkshadowfax.dk

Fra : Brian

Dato : 27-12-05 22:39

Er 29 år.Og er ellers sund og rask.Har 2 børn

Fra : js

Dato : 28-12-05 09:42

Brian skrev:
> Er 29 år.Og er ellers sund og rask.Har 2 børn

Jeg fandt en gang en knude i mit bryst, som jeg fulgte meget nøje, den
BLEV større og større. jeg turde ikke sige noget jeg var bange og ca 14 år.
Efter et par år og jeg stadig var i live tvang jeg mig selv til at holde
fingerne væk og ikke gå og mørke/trykke og knuden forsvandt.
Nu er jeg lige blevet 64 år og lever i bedste velgående.
Hvordan kommer der væske ud?

hilsen den unge på 64

Jørgen O

Fra : Martin Andersen

Dato : 28-12-05 12:14

Brian wrote:

> [...]
> fra.hvis jeg trykker.Lægne siger at det højest sandsynelig ikke er
> kræft.Men er der nogen der har oplevet noget af det samme??

Brystkræft hos mænd er meget sjældent. Risikoen skulle være mindre
end 1 til 1000, for en mand der bliver 90 år.
http://en.wikipedia.org/wiki/Breast_cancer

Martin.

Fra : Brian

Dato : 28-12-05 18:05

Jeg er altså en pige der spørger.

Hilsen

Marianne

Fra : Cocoamum

Dato : 28-12-05 18:13

Brian skrev:
> Jeg er altså en pige der spørger.
>
> Hilsen
>
> Marianne

Det er fordi, du står som Brian.

Tine

Fra : Cocoamum

Dato : 28-12-05 20:01

Brian skrev:
> Jeg er altså en pige der spørger.
>
> Hilsen
>
> Marianne

Du er HELT sikker på, at du ikke er gravid, ikke?

Tine

Fra : Brian

Dato : 29-12-05 10:21

Ja, det er jeg brystet er generelt ømt.Det er kun hvis jeg trykker meget
hårdt at der kommer noget hvidt ud,der er tykt,men det lugter ikke af
noget.Men vi må se hvad mammografien siger,men der er jo længe til.Hilsen

Marianne

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 28-12-05 19:46

> Jeg har fundet et par små kunder i mit bryst,som er ømme.

Ømme knuder er pr definition ikke kræft. De er måske ømme fordi du klemmer
på dem og det kunne så indikere noget urenhed i huden/under huden. Eller at
du klemmer mælkekirtlerne, så de udskiller mælk.

Prøv at lade være nogle måneder.

Mvh Maria

Fra : Ole Sørensen

Dato : 28-12-05 22:28

Brian wrote:
> [...]
> vegne fra.hvis jeg trykker.Lægne siger at det højest sandsynelig ikke
> er kræft.Men er der nogen der har oplevet noget af det samme??

Ja nu er jeg ikke nogen pige, men jeg har haft en "knude" af den slags du
omtaler. Og den voksede sig større. Kunne fordoble sin størrelse på få døgn,
men kunne også svinde lidt ind i størrelse igen. Når jeg pressede hård på
den, kom der noget hvidt klæbrigt ildelugtende stads ud. Det viste sig at
være en hår-sæk der var gået betændelse i. Jeg fik penicillin (500 mg
tabletter) og den var væk efter 10-14 dage. Men de kan komme tilbage igen.
Senest blev den opdaget sent, og læge-praktikanten udskrev for lidt
penicillin (200 mg) så det endte med at den måtte skæres væk hos en hudlæge
ambulant. Den var da på str. med en 1-krone i diameter.

hilsen ole