Petaforce (Petasites)
Fra : Sten Larsen

Dato : 26-12-05 10:44

Hvis man læser "Den lille doktor" af Dr. Vogel fra 1987, får man det indtryk
at Petaforce nærmest er et mirakelmiddel mod bla. kræft i leveren. Jeg har
nu brug for et mirakelmiddel som dette til en ven. Men ved nærmere
efterforskning viser det sig at Petaforce ikke fås i Danmark, og en
naturhelbreder i Tyskland fortæller mig nu at midlet er gået ud af
produktion.
Petaforce var oprindeligt nogle dråber. Ved søgning på nettet kan jeg finde
Petaforce i kapsler, fra USA, Canada og Sverige, men er lidt nervøs for at
det ikke er samme produkt som Petasites-dråberne, som Dr.Vogel omtaler. Også
fordi man i Tyskland siger at det er gået ud af produktion. Der står godt
nok at de er udvundet af samme urt, men . . . . !
Ved du noget om Petasites/Petaforce?
/StenL

Fra : GB

Dato : 26-12-05 12:49

"Sten Larsen" <sl@troppuseciffo.dk> wrote in

> Hvis man læser "Den lille doktor" af Dr. Vogel fra 1987, får man det

Du har fået svar i alternativ-gruppen.

GB