Suga blok (svamp) - er der nogen der huske~
Fra : HKN

Dato : 26-12-05 12:19

Hej,

For mange (30) år siden fandtes der en svamp, som kunne bruges til at suge
f.eks vin, sodavand og sågar olie op fra gulve, gulvtæpper m.m. - jeg mener
den gik under navnet "suga blok". Jeg husker at den føltes ligesom
vaskeskind.

Er der nogen her som har en idé om hvor den fås (hvis den eksisterer endnu)
?

Den var meget populær blandt bådfolket, og det var også i den forbindelse at
jeg selv havde en.

Mvh
Henrik

x-postet i dk.fritid.sejlads

Fra : Marianne

Dato : 26-12-05 14:49

> [...]
> vaskeskind.
>
> Er der nogen her som har en idé om hvor den fås (hvis den eksisterer

Jeg ville forsøge at kigge i en af de velassorterede
biltilbehørsforretninger.

mvh
marianne

Fra : Erik Andersen

Dato : 27-12-05 16:09

"Marianne" <handelfjerndette@lundbak.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg ville forsøge at kigge i en af de velassorterede
> biltilbehørsforretninger.
>
> mvh
> marianne

Det er ikke så længe siden at jeg så en der lignede til forveksling i
Tiger-butikkerne.
Mvh Erik

Fra : Tina

Dato : 27-12-05 19:38

"HKN" <mabehemaREMOVE@THIStdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ?
>
> Den var meget populær blandt bådfolket, og det var også i den forbindelse

Jeg har set den hos isenkræmmeren i GlostrupCentret: Ahlstrøm

Vh
Tina