"Fartygslära"?
Fra : Marcus

Dato : 27-11-05 12:58

Har här handboken "Lokomotivet, dess konstruktion och verkningssätt" à
nådens 1902.

http://www.abc.se/~m10901/RAIL/lokomotivet.html

Frågan är om det, på svenska eller danska, från statligt / myndighetligt
håll gavs ut något liknande för flytetyg? Typ "Fartygslära"?

/M
--
SUBLIMITETSAKADEMIEN
http://mac.abc.se/~pictor/

Fra : Hanne og Hans

Dato : 28-11-05 11:54

Det kunne være" Jens Kusk Jensens håndbog i Praktisk Sømandsskab"
Hans.

Fra : Pictor

Dato : 29-11-05 00:15

> Det kunne være" Jens Kusk Jensens håndbog i Praktisk Sømandsskab"
> Hans.

Vilka årgångar är den utgiven i? 1924 hittar jag på
http://www.antikvariat.net och ett optryck från 1971...

/M

Fra : Jens Mogensen

Dato : 29-11-05 18:17

Jeg har ottende optryk fra 2000. Det er et fotografisk optryk af 1924
udgaven.
Virkelig en 'hyggelig' bog

mvh
Jens M

Fra : Egon Stich

Dato : 30-11-05 10:59

"Jens Mogensen" <jens_m@SPAMFRI_tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jens M
>

> "Pictor" <linuxps2@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Vilka årgångar är den utgiven i? 1924 hittar jag på

Hej.
Jeg købte min udgave hos Masnedø Marinecenter.
De postforsender gerne, og du kan bestille på deres hjemmeside.

MVH
Egon.