Oslojolle
Fra : Flemming Jensen

Dato : 24-11-05 20:39

Hej Gruppe

Min svigerfar fylder 60 til jul og han går på pension samtidig, han går på
jagt og han fisker, han ønsker sig en Oslojolle eller penge til hjælp til en
:)

Jeg vil godt prøve om jeg kan opfylde hans ønske, så derfor søger jeg en der
er til salg og generel information om Oslojoller.

Jeg håber meget at der er nogen her i gruppen der kan hjælpe.

Venligst

Flemming

Fra : MAXI-87

Dato : 24-11-05 20:48

"Flemming Jensen" <flemming@tingskov.dk> skrev i en meddelelse
> Min svigerfar fylder 60 til jul og han går på pension samtidig, han går på
> jagt og han fisker, han ønsker sig en Oslojolle eller penge til hjælp til
> en
Hej
Hmm - en Oslojolle er da en sejljolle ??
Hilsen
Hans
http://www.espen.com/norskblogg/archives/2004/07/sommerferien.html

Fra : Flemming Jensen

Dato : 24-11-05 21:14

> Hej
> Hmm - en Oslojolle er da en sejljolle ??
> Hilsen
> Hans

Ja det er det. Det er sådan en han ønsker sig :)

Fra : ASKE

Dato : 24-11-05 23:26

prøv dette link, der er både beskrivelse og billede,
http://www.baadgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=20

Fra : Flemming Jensen

Dato : 25-11-05 07:09

"ASKE" <arne.jensen@newmail.dk> skrev i en meddelelse

> prøv dette link, der er både beskrivelse og billede,
> http://www.baadgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=20

Tak for det link, flotte billeder.

-Flemming

Fra : varly jespersen