AquaQuick årer
Fra : Bjarke Christensen

Dato : 13-11-05 21:35

Min gummibåd mangler årerne. Nogle ide'er til hvor man kan købe dem ?

Passer sådan nogle gummibåde årer sammen? Er det samme system? Min har pinde
50-60 mm lange Ø6-8 mm med gevind for enden.

--
Bjarke M. Christensen
Maxi Magic - Himmelblå

Fra : Christian

Dato : 13-01-06 00:05

Du kan købe dem hos www.shipshop.dk

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 13-01-06 00:57

Spændende. Tak for svaret. Jeg kan bare ikke finde dem. Hvad finder/søger du
under ?

Bjarke

Fra : Christian

Dato : 16-01-06 10:27

Hej

Formulerede mig lidt uklart - de er ikke på nettet - du skal bare ringe på
87 88 00 06
MVH Christian

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 16-01-06 22:53

OK. Tak. Det prøver jeg.

> Hej
>
> Formulerede mig lidt uklart - de er ikke på nettet - du skal bare ringe på
> 87 88 00 06
> MVH Christian

snip