De der roterende ruder
Fra : Erik

Dato : 13-11-05 01:04

Hej igen.
De der roterende ruder - "clear view glass" eller hvad det nu er de
hedder. Kan faktisk ikke rigtigt finde noget om dem på nettet.
Er der nogen der kan nævne fabrikater og evt. priser på sådan noget.

Fra : Egon Stich

Dato : 13-11-05 16:06

"Erik" <erikdaugaard@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Kontakt Weilbach.
De "ved noget".

MVH
Egon

Fra : Lars Kristensen

Dato : 13-11-05 16:28

Egon Stich wrote:
> [...]
> hedder. Kan faktisk ikke rigtigt finde noget om dem på nettet.
> Er der nogen der kan nævne fabrikater og evt. priser på sådan noget.

Hej Egon

En høffelig og venlig forspørgsel. Kunne du ikke får indstillet din
Outlook Express så den rykker det ind og markerer linierne som du svarer på?
Det gælder selvfølgelig også andre med samme "problem".

Det er lidt ærgeligt, at når nu folk citerer korrekt, at det så
alligevel bliver ulæseligt, fordi det er svært at skelne hvem der har
skrevet hvad.

- Lars

Fra : Peter Ingsø Laursen

Dato : 13-11-05 19:47

"Lars Kristensen" <spam@acdc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> bliver ulæseligt, fordi det er svært at skelne hvem der har skrevet hvad.

Det har jeg også luret lidt på, men problemet lader til at have med
afsenderen at gøre. Som du ser oven for, indsættes > ved citat, men svarer
jeg på det oprindelige indlæg, indsætter min Outlook Express ingen tegn.
Mystisk!

--
Mvh, Peter Ingsø Laursen

Bianca 28 sejlere mødes også på:
http://www.cafecrema.dk

Fra : Egon Stich

Dato : 14-11-05 16:27

> [...]
>
> Det er lidt ærgeligt, at når nu folk citerer korrekt, at det så
> alligevel bliver ulæseligt, fordi det er svært at skelne hvem der har

Jeg tror ikke, der er "noget galt" hos mig.
Har før mødt problemet, men tilsyneladende afhænger det af, hvem der ´har
sendt den mail, jeg svare på.
I de fleste tilfælde rykker mit svar ind, som det skal.
Men i svar på bestemte personers mail, gør den det ikke.
Så: Ligger fejlen måske hos dig?
Eller?

MVH
Egon

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 14-11-05 18:45

Ahhh... Er du sikker på det ?

Mon ikke det skyldes at din newsreader (OE?) er konfigureret til at lave
indent på kun den ene af indlægstyperne (text og rich html) ?

Hvis du kører Outlook Express, så prøv lige at checke hvordan "indent" står
i 'tools', 'options', 'send' i hhv. "Plain text settings" og "html settings"
(husker ikke hvad menu punkter hedder i den danske version, men mon ikke det
er til at gætte sig til ...)

/Bjarke

snip

Fra : Lars Kristensen

Dato : 15-11-05 08:08

Egon Stich wrote:

> [...]
> I de fleste tilfælde rykker mit svar ind, som det skal.
> Men i svar på bestemte personers mail, gør den det ikke.

Tror jeg ikke. Jeg får blot vist hvad du har sendt. Jeg har kun set det
hos nogle få skribenter herinde og i andre NG'er. Jeg har efterfølgende
kigget på flere af dine indlæg. Nogle er indrykkede andre er ikke.

> Eller?

Jeg tror det Bjarke er inde på er mere på vejen til en løsning.

- Lars

Fra : Egon Stich

Dato : 15-11-05 16:42

> [...]
> kigget på flere af dine indlæg. Nogle er indrykkede andre er ikke.

> Jeg tror det Bjarke er inde på er mere på vejen til en løsning.

Tjah--
Jeg forstår det ikke.
Nogle gange gør den det ene, andre gange det andet.
Uden at der er ændret på opsætning.

MVH
Egon

Fra : Jan

Dato : 16-11-05 23:16

Mon, 14 Nov 2005 16:26:54 +0100, "Egon Stich"
<stich-foto@stich-foto.dk>; <463ef.173$Wu4.111@news.get2net.dk>;
<dk.fritid.sejlads>:

>Jeg tror ikke, der er "noget galt" hos mig.
>Har før mødt problemet, men tilsyneladende afhænger det af, hvem der ´har
>sendt den mail, jeg svare på.

Men her i usenet er det jo ikke mail, eller e-post - det er jo
newsmeddelelser. De er i sin natur ren tekst, og afsenderen bør
indstille sit program sådan, at det bliver ren tekst.

>I de fleste tilfælde rykker mit svar ind, som det skal.
>Men i svar på bestemte personers mail, gør den det ikke.

Der skal findes en news-tilpasning til OE, der hedder Quotefix.
En bedre løsning er det, at benytte noget helt andet til news...

(Og ja, det her kan man sikkert diskutere meget bedre på en anden
gruppe. Hertillands benyttes news:no.it.tjenester.news.diverse - der er
bestemt en tilsvarende newsgruppe inden dk-domænet.)

--
/jan
news postings should be followed up in news