Hanseboat2005 foto
Fra : MAXI-87

Dato : 11-11-05 16:15

Hej
Jeg har lagt lidt stemnings billeder på nettet fra Hanseboat 2005.
14 kæmpe haller fyldt med både og udstyr + bus til havnens udstilling.
Flot og imponerende udstilling.
www.honet.dk/hanseboat2005/index.html
Med venlig hilsen
Hans Olsen

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 11-11-05 21:20

MAXI-87 <ho@net.dk> skrev:
>Hej
> [...]

Hej Hans,

Tak for de mange gode billeder med mange detaljer i design.
Her er noget at se på for os som ikke bor i nærheden af denne
store udstilling.

De bedste sejlerhilsner

Harding

Fra : Dolan

Dato : 12-11-05 15:55

MAXI-87 wrote:
> [...]
> Jeg har lagt lidt stemnings billeder på nettet fra Hanseboat 2005.
> 14 kæmpe haller fyldt med både og udstyr + bus til havnens udstilling.

Fint og informativt billedarkiv.

Kan du oplyse mig hvilket program du bruger til at vise billederne

Fra : MAXI-87

Dato : 12-11-05 17:48

http://jalbum.net/

Hans Olsen