Single linked list
Fra : René Brask Sørensen

Dato : 12-06-01 16:28

Hey NG

Jeg sidder med en <template>single linked list, som jeg selv har lavet. Mit
problem er at jeg linker noder på den, som er objekter "objekt 1"der
indeholder er char* og linked list "objekt 2". Hvis jeg laver et laver et
"objekt 1" der indeholder et "objekt 2", hvor der er hægtede noder på,
virker det fint. Men hvis jeg senere vil hægte noder på den linked list der
er i "objekt 2" går det galt. Når jeg debugger laver den noderne men de
bliver aldrig hægtet på listen....

Nogen er har et forslag til hvad der kan være galt?

MVH René Brask Sørenen
NNIT A/S

Fra : Jonas Meyer Rasmusse~

Dato : 12-06-01 23:54

Hejsa.

Jeg tror du bliver nødt til at vise os din kode, det er svært at se hvad
fejlen er udfra
din beskrivelse.

mvh Jonas