Konvertering fra CC til CC
Fra : Al Dente

Dato : 12-06-01 16:05

Hej

Efter den sidste tids prisændringer er jeg ret fristet til at droppe
min CC 384/120 og oprette en TDC Bredbånd 1024/256, som jo oven i
købet er med fastnet abb inkluderet. Jeg har mobil i stedet for
fastnet, og efter et regnestykke er jeg kommet frem til at jeg kunne
få hurtigere forbindelse + fastnet for et mindre ekstrabeløb.

Men:

Jeg har jo netop ikke fastnet, så jeg antager at jeg skal betale fuld
pris for oprettelse af dette FØR jeg kan få TDC Bredbånd.

Er det korrekt at de 0 kroner i oprettelse kun gælder hvis man har
fastnet hos TDC i forvejen?

mvh Jens

P.S. CC's "garanti" ser fin ud på papiret, men jeg betaler stadig
395,- pr måned for 384/120 uden fastnet!

Ikke det papir værd den er skrevet på.... :-|

Fra : Jesper Skriver

Dato : 12-06-01 16:22

On Tue, 12 Jun 2001 15:04:51 GMT, Al Dente wrote:

> [...]
>pris for oprettelse af dette FØR jeg kan få TDC Bredbånd.
>
>Er det korrekt at de 0 kroner i oprettelse kun gælder hvis man har

Hvad sagde de da ringede og spurgte ?

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : Al Dente

Dato : 12-06-01 16:30

On 12 Jun 2001 15:21:53 GMT, jesper@wheel.dk (Jesper Skriver) wrote:

>Hvad sagde de da ringede og spurgte ?

"Vent et øjeblik!"

mvh Jens

Fra : Andreas

Dato : 02-07-01 12:59

On Tue, 12 Jun 2001 15:30:17 GMT, Al Dente <al@it.deli.ny.us.con>
wrote:

>"Vent et øjeblik!"
Hvis man f.eks kigger i brochuren "Tele Danmark Bredbånd|ADSL" i
afsnit 8 der omhandler vilkår for bredbåndsforbindelsen vil man på
side 1 i den højre spalte i 6 afsnit talt fra oven kunne læse
følgende:

"Det er en forudsætning for abonnementsaftalen, at der findes en
accessforbindelse frem til installationsadressen som enten kan bestå i
en ISDN-forbindelse eller en PSTN-forbindelse til TDC Tele Danmarks
offentlige telenet.
Aftalen med TDC Tele Danmark A/S om accessforbindelsen benævnes
fastnetabonnementsaftalen. Fastnetsabonnementsaftalen skal indgås med
tillæg af en FavoritAftale."

Det er måske nok en kende kryptisk formuleret men, jeg opfatter det
således at der skal være et fastnetabonnement på adressen inden der
kan forberedes til ADSL.

Derfor tror jeg desværre ikke at det er, muligt at få fastnet _og_
ADSL for 0 kroner - men det havde ellers været et rigtig godt tilbud.

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas