Lystfiskeri omkring Hadsund
Fra : Anders

Dato : 24-01-06 09:32

Hej NG.

Jeg flytter snart til Hadsund og ville høre om der er nogen der kender nogle
gode steder at fiske. Jeg har en gang været ved Mariager fjord og fiske, ude
held desværre.
Men jegt har læst mig frem til på diverse sidfer på nettet at der skulle
være udmærket fiskeri i Mariager fjord. Dertil et spørgsmål, er det eneste
man kan fange i fjorden havørreder?
Er der nogle steder omkring Hadsund hvor det er muligt at gå efter gedde og
abbore?

Vh Anders

Fra : Ukendt

Dato : 24-01-06 13:14

"Anders" <m&a@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Hej NG.
>
> Jeg flytter snart til Hadsund og ville høre om der er nogen der kender
> nogle gode steder at fiske. Jeg har en gang været ved Mariager fjord og
> fiske, ude held desværre.

Du kan prøve at se på http://fjordfisker.dk/

/Alex

Fra : Anders

Dato : 26-01-06 14:37

"Alex Linaa" <www.linaa.com> wrote in message
> "Anders" <m&a@vip.cybercity.dk> wrote in message

> Du kan prøve at se på http://fjordfisker.dk/
>
> /Alex
Tak for tippet. den må jeg lige se nærmere på.

Vh Anders