Nye waders og hjul
Fra : Søren Jensen

Dato : 23-01-06 09:27

Hej Forum

Jeg er i den situation at mine waders er blevet lige så hullet som en ost og
skal bruge nogle nye.
Min gejforhandler har anbefalet mig et par viking waders. Jeg skal samtidig
også bruge et pilke hjul+stang.

Han fortalte mig at der nok skulle findes en god pris på det hele samlet.

Wadersene koster 1100 kroner og hjulet er et abu ambasadeur til 600 kr
(+150kr til line) Stangen vil han smide oven i, gratis.

Altså ialt for 1850kr.
Jeg håber på vi kan blive eninge om ca:1500kr. Er det fornuftigt? Eller helt
i skoven??

Men hvad mener I ville være en god pris for det samlet?
På forhånd tak

V.

Fra : SB

Dato : 23-01-06 10:50

"Søren Jensen" <Vonsild@danfoss.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> helt
> i skoven??
>
> Men hvad mener I ville være en god pris for det samlet?

vil ikke sige noget om at søge på nettet, men man kan da hurtigt finde
neopren waders fra Viking til 750 kr. der

/S

Fra : SB

Dato : 23-01-06 10:52

> [...]
> helt
> i skoven??
>
> Men hvad mener I ville være en god pris for det samlet?

Hov, du får lige et link med i farten
http://www.daconet.dk/da/produkter/PDF_2004/side82-84.pdf

/Søren

Fra : Søren Jensen

Dato : 23-01-06 12:35

Hej SB

Tak for dit svar. Er prisen for wadersene inklusive moms?

Fra : SB

Dato : 23-01-06 17:37

sikkert + moms
men så lige hunters house har neopren til både 499 og 599 ink. moms
http://www.huntershouse.dk/indexfisk.php

Godt nok ikke viking, men om forskellen virkelig er så stor tvivler jeg på

/Søren

Fra : Christian jacobsen

Dato : 24-01-06 08:08

Købte neoprenwaders i fakta sidste år i april pris 379,00kr, og de har kørt
hele året uden at jeg har fået våde fødder , her i augustenborg står der
stadig et par str 45-46 til prisen .