køb af fluer
Fra : SB

Dato : 21-01-06 14:08

Nu hvor man ikke kan give sig til ret meget andet, sad jeg og hoppede rundt
på nettet for at se om amn kunne finde fluer til en fornuftig pris.
Nogen der skulle have nogen gode links til online butikker der handler med
disse? Og hvor de ikke koster 20 kr. for en enkelt kystflue

Søren

Fra : Jens Værum

Dato : 21-01-06 18:37

http://www.flueposten.dk/

Fra : Søren Nielsen

Dato : 22-01-06 10:23

> [...]
> Nogen der skulle have nogen gode links til online butikker der handler med
> disse? Og hvor de ikke koster 20 kr. for en enkelt kystflue

Kan du ngive os et link, hvor en enkelt kystflue koster kr. 20.-?

Hvis det er dit endelige resultat af søgning, så er du da ikke for god til
at gå på nettet.

Fra : SB

Dato : 22-01-06 14:12

"Søren Nielsen" <mette.p@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>>

> Kan du ngive os et link, hvor en enkelt kystflue koster kr. 20.-?
>
> Hvis det er dit endelige resultat af søgning, så er du da ikke for god til

Du er jo åbenbart ikke meget bedre, da du jo heller ikke har et link til
hvor de er billiger

/S

Fra : SB

Dato : 22-01-06 14:25

> [...]
>>

> Kan du ngive os et link, hvor en enkelt kystflue koster kr. 20.-?
>
> Hvis det er dit endelige resultat af søgning, så er du da ikke for god til

Nå ja, du ville have et link til hvor de koster små 20 kr.
http://www.grejonline.dk/default.php?vis=kat&kat_id=108&l1=101&l2=108&l3=

held og lykke med dine køb der

/S

Fra : Søren Nielsen

Dato : 22-01-06 18:16

> Nå ja, du ville have et link til hvor de koster små 20 kr.
> http://www.grejonline.dk/default.php?vis=kat&kat_id=108&l1=101&l2=108&l3=
>
> held og lykke med dine køb der
>
> /S

Nøj manner. Kan du se forskel på LAKSE-fluer,(på dit link), og KYST-fluer,
som du forespørger?

Men du spørger bare igen, så skal jeg hjælpe.

Fra : SB

Dato : 22-01-06 18:51

> Nøj manner. Kan du se forskel på LAKSE-fluer,(på dit link), og KYST-fluer,
> som du forespørger?
>
> Men du spørger bare igen, så skal jeg hjælpe.

hvis du nu læste hvad der stod i toppen af siden......

FORSIDE | Fluer | Havørred- ...

Men skidt, tror jeg bruger dem til gedder i stedet for.

/S

Fra : Søren Nielsen

Dato : 22-01-06 19:14

> hvis du nu læste hvad der stod i toppen af siden......
>
> FORSIDE | Fluer | Havørred- ...

Havørred- ...og Laksefluer står der. Men det opfatter du kanske som
kystfluer?

Jeg tror det ville være nemmest for dig at få din hjemmehjælper til at købe
færdighakket fiskefars i Føtex.

Du står stadig midt i manegen, og bræger at du ike kan finde fluer til under
kr. 20.-

Tak and out herfra.

Fra : SB

Dato : 22-01-06 22:58

> [...]
> købe færdighakket fiskefars i Føtex.
>
> Du står stadig midt i manegen, og bræger at du ike kan finde fluer til

<PLONK>

Fra : Tommy Rasmussen

Dato : 22-01-06 12:35

hejsa søren

jeg køber mine fluer på sjælland ved en der hedder per og når tror nok ikke
at han tager over 7 kr. for en flue så jeg sender lige hans email adresse
med og hans tlf så kan du skrive eller ringe til ham mobil nr. 40734825
det kanon fluer han laver
hilsen tommy rasmussen
pkl@post3.tele.dk

Fra : SB

Dato : 22-01-06 15:59

"Tommy Rasmussen" <pongo@galnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at han tager over 7 kr. for en flue så jeg sender lige hans email adresse
> med og hans tlf så kan du skrive eller ringe til ham mobil nr. 40734825

Du må meget gerne sende mig hans mail adresse
på forhånd takker

Søren

Fra : Tommy Rasmussen

Dato : 24-01-06 12:22

hejsa søren jeg har sendt dih hasnd email adrs. men du får den igen
pkl@post3.tele.dk
knæk og bræk
hilsen tommy

Fra : Hobi

Dato : 24-01-06 14:01

> hejsa søren jeg har sendt dih hasnd email adrs. men du får den igen
> pkl@post3.tele.dk
> knæk og bræk
> hilsen tommy

Hej Tommy,

Det er ikke særligt rart, at få sin uslørede E-mailadresse offentligtgjort i
nyhedsgrupperne.... Mange udsendere af spammail scanner nyhedsgrupperne for
mailadresser, så du kan netop have "hjulpet" din ven til, at få en masse
uønsket spam.

For, at undgå, at disse udsendere kan få fat på mailadressen, kan man
"sløre" den på flere forskellige måder, eks: pklsnabelapost3.tele.dk eller
pklFJERNDETTE@post3.tele.dk

Blot til info.

Mvh
Hobi