P&T i januar
Fra : H.P.

Dato : 13-01-06 20:40

En af mine venner spørger om jeg vil med i P&T på søndag, men jeg er lidt
skeptisk vedr. fangsmuligheder, is osv.
Er der nogen, der har frisk info + evt. lidt tips til vinterfiskeri i P&T?

Vi tænker på enten Gundsømagle, Ørsted, eller Hove på Sjælland.

M.v.h.
HC

Fra : Spangkuk

Dato : 16-01-06 16:28

"H.P." <hp@mailxxx.dk> skrev

> En af mine venner spørger om jeg vil med i P&T på søndag, men jeg er lidt
> skeptisk vedr. fangsmuligheder, is osv.
> Er der nogen, der har frisk info + evt. lidt tips til vinterfiskeri i P&T?

Personligt mener jeg, at fiskene æder mindre og går dybere, så det store
fangstgilde kan jeg ikke forestille mig det bliver....

Men at stå 4-6 timer i klar, tør frost, drikke kaffe og hygge sig, er
bestemt det hele værd alligevel

> Vi tænker på enten Gundsømagle, Ørsted, eller Hove på Sjælland.

Kender dem ikke.

Spang

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 16-01-06 16:45

H.P. wrote:

> Vi tænker på enten Gundsømagle, Ørsted, eller Hove på Sjælland.

Jeg var ude Burresø i går, og der var låg på, så mom ikke der også er låg
på de langt mindre vandhuller, og låget er nok ikke tykt nok til isfiskeri...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen