Fisketur i weekenden
Fra : Søren Jensen

Dato : 06-01-06 10:15

Hej alle

Jeg bor i Sønderborg og har tænkt på et tage en tur efter en havørred i
weekenden?

Men hvor skal jeg tage hen? Vinden er i Sydøst.
Spin fisker.

Med fiskehilsner
Søren

Fra : Christian jacobsen

Dato : 06-01-06 13:50

Prøv at køre en tur til Sebbelev , du skal igennem Augustenborg og forbi
slottet ,og den første vej på venstre hånd ,når du når sebbelev kører du ind
af , der er godt nok et skilt med blind vej , men fortsætter du ud af
grusvejen kommer du til en perle af fiskeområde.

Fra : *** Calle ***

Dato : 06-01-06 17:07

Christian jacobsen wrote:
> [...]
> kører du ind af , der er godt nok et skilt med blind vej , men
> fortsætter du ud af grusvejen kommer du til en perle af fiskeområde.
tænker du på det område nede ved sommerhusene (også kaldet Costa del seflev)
hos de lokale

--
*** Calle ***

Fra : Christian jacobsen

Dato : 07-01-06 07:45

Nej lige før du kommer til vejen der går ned til sommerhusene , ligger der
en blind vej , og kører man helt ud til enden ligger det område hvor jeg har
fanget flest ørreder..

Fra : Søren Jensen

Dato : 09-01-06 10:53

Det lyder interresant, er det sådsan du kunne sende mig et kort med stedet?
Er ikke så kendt den vej ud af. min mail er vonsildjensenXXXhotmail.com
(istedet for de 3X´er skal der være @)

mvh
Søren

Fra : *** Calle ***

Dato : 09-01-06 17:44

Christian jacobsen wrote:
> Nej lige før du kommer til vejen der går ned til sommerhusene ,
> ligger der en blind vej , og kører man helt ud til enden ligger det
> område hvor jeg har fanget flest ørreder..
altså oppe ved det skarpe hjørne med spejlet!

--
*** Calle ***

Fra : Christian jacobsen

Dato : 10-01-06 07:59

Nej lige efter svinget med spejlet går der en vej ind til venstre hvor der
er skiltet med blind vej , og den skal du bare køre helt ud af , og hvis du
så kommer ned til vandet kan du se der ligger en bro eller resterne af en
sådan , ca.500 til højre . Du kan køre helt hen til den og der fra om om til
costa del seflev er det et kanonområde især i syd sydøsten vind.

Fra : *** Calle ***

Dato : 10-01-06 17:10

Christian jacobsen wrote:
> [...]
> eller resterne af en sådan , ca.500 til højre . Du kan køre helt hen
> til den og der fra om om til costa del seflev er det et kanonområde

Så er det samme vej vi mener, jeg tænkte bare ikke på du kom fra slottet,
jeg kommer fra Ketting siden, og så er det jo før spejlet.

--
*** Calle ***

Fra : Leif

Dato : 10-01-06 21:49

I kunne da også bare invitere Søren med på tur, så kender han da selv vejen
til næste gang..........

Stram line, Leif

Fra : Christian jacobsen

Dato : 11-01-06 07:30

Jeg har sendt ham et kort , så skulle det ikke være noget problem

Fra : *** Calle ***

Dato : 11-01-06 17:08

Leif wrote:
> I kunne da også bare invitere Søren med på tur, så kender han da selv
> vejen til næste gang..........

Ja, men det krævet at man har tid til at tage afsted. Sidst jeg var på
stedet, stod jeg på vandski.
Fiskeriet har måttet vige for jobbet for tiden ;-(

--
*** Calle ***