Torpedo
Fra : Torben Bjørgheim Abi~

Dato : 31-12-05 00:51

Forliste i onsdags min gamle 150g torpedo (ABU?), da en torsk udnyttede
lineroderi og med et ninjagreb dirkede snaplåsen og svømmede væk med
kælepirken.

Jeg har torpedoen i et par andre størrelser, men da den viste sig at være
prammens superfanger, har jeg pludselig fået trang til at fylde op på
hylderne.

Er der monstro en i gruppen med kendskab til, hvor jeg kan finde den gamle
torpedopirk fra ABU?

vh/Torben

Fra : Jesper Hansen

Dato : 02-01-06 20:37

prøv den svenske internet-auktion www.tradera.com

Jesper

Fra : *** Calle ***

Dato : 04-01-06 09:09

Jesper Hansen wrote:
> Den har indtil videre sparet mig for at få 1805 spam-mails.
> Hent gratis SPAMfighter her: www.spamfighter.dk

Hvordan kan du tage et spamprogram seriøst når det selv spammer!
--
*** Calle ***

Fra : Jesper Hansen

Dato : 04-01-06 19:15

Jeg fandt sør'me et eksemplar af torpedo-pirken i samlingen. Den er dansk,
og firmaet hedder REX.
"Pirken der fanger, så man ikke skal lyve"
Prøv evt. www.grejsamler.dk

Jesper

P.S. overse Calles kommentar - det er jo noget vrøvl.

Fra : *** Calle ***

Dato : 04-01-06 23:08

Jesper Hansen wrote:
> P.S. overse Calles kommentar - det er jo noget vrøvl.

> Den har indtil videre sparet mig for at få 1846 spam-mails.
> Hent gratis SPAMfighter her: www.spamfighter.dk

Nå hvad er det så programmet laver her.

--
*** Calle ***

Fra : Torben

Dato : 05-01-06 13:49

"*** Calle ***" <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse

> Nå hvad er det så programmet laver her.
>
> --
> *** Calle ***

Calle har ret, jf. google define spam : To indiscriminately send
unsolicited, unwanted, irrelevant, or inappropriate messages, especially
commercial advertising in mass quantities. Noun: electronic "junk mail".
www.tecrime.com/0gloss.htm

-Torben

Fra : SEJ

Dato : 05-01-06 19:31

har du et billede, jeg har nemlig en kasse gamle pirke så måske har jeg et
til overs du kunne bruge, jeg nænner ikke at bruge dem selv

Fra : 3140 Bjørgheim

Dato : 05-01-06 19:58

SEJ wrote:
> har du et billede, jeg har nemlig en kasse gamle pirke så måske har
> jeg et til overs du kunne bruge, jeg nænner ikke at bruge dem selv
> "Torben Bjørgheim Abilgaard" <toa@bt.dk> skrev i en meddelelse

Jeg poster et i binær, når jeg får snitterne i mit kamera, som jeg glemte på
Fyn i julen

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>'

Fra : SEJ

Dato : 07-01-06 17:38

hmm, har haft fat i kassen og der er desværre ingen ABU med torpedo navnet
på desværre
mvh

SEJ

Fra : 3140 Bjørgheim

Dato : 07-01-06 22:33

NU ligger billedet i binaer . . . under navnet TORPEDO

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>'

Fra : SEJ

Dato : 09-01-06 19:15

sørme så

Der er en 250 g sølv
en irret bronze på 300 g.

Hvis du sender din adresse direkte til min e-mail
serjprv<snabela>hotmail.com, så sender jeg dem med posten
mvh
Svend