Geforce2 --> Quadro
Fra : Niels Munk

Dato : 12-06-01 14:40

Hej NG!

Jeg sidder lidt og overvejer at lave dette lille stunt:
http://www.geocities.com/tnaw_xtennis/G-Quadro-2.htm
Hvor man ved at flytte to små modstande på sit geforce-kort, kan
lave det om til det langt dyere, professionelle Quadro-kort.

Jeg har læst i databasen over folk som har gjort det,
men har ikke fundet nogen, der har gjort det med et
Geforce2 MX400.
Nogen der ved om det kan lade sige gøre ved denne nyere model
af Geforce2 MX?

Mit kort er et:
Palit Daytona Geforce2 MX400 m. 64Mb DDR-RAM, twinv wiev og TV-Out.

SlowHand

Fra : Anders H. Andersen

Dato : 15-06-01 19:35

On Tue, 12 Jun 2001 13:39:34 +0000 (UTC), niels@munk.as (Niels Munk)
wrote:

> [...]
>Hvor man ved at flytte to små modstande på sit geforce-kort, kan
>lave det om til det langt dyere, professionelle Quadro-kort.
Hvad kan et Quadro kort som.

SMD komponenter er generelt noget småt skidt som man ikke skal rode
med hvis man ikke ved hvad man.
Find evt. nogle gamle print plader og øve på.

mvh
Anders