Capture problemer...
Fra : Nikolaj Jensen

Dato : 12-06-01 14:04

Hej.
Jeg har et V7700 Delux... Med TV-in/out. Jeg kan også godt få TV-in til at
virke men uden lyd. Jeg tror selv a det er et software problem. Jeg har
prøvet at køre lyden ind i mit lydkort. Men det hjælper ikke, desværre!
Er der nogen der kan hjælpe mig???

Fra : DWM

Dato : 14-06-01 00:14

"Nikolaj Jensen" <KFNIJE@vestamt.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> virke men uden lyd. Jeg tror selv a det er et software problem. Jeg har
> prøvet at køre lyden ind i mit lydkort. Men det hjælper ikke, desværre!

Det skal ind igennem dit lydkort ved Line-In eller lign. Er du sikker på at
den er slået til? Hvilket lydkort har du?
--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kenneth Iversen

PS: No it´s not a valid emailaddress

Fra : Nikolaj Jensen

Dato : 15-06-01 08:22

Et PCI 128. Har prøvet det med Line in... Virker ikke!

Hilsen

Nikolaj Jensen.