gode råd til putning af barn
Fra : Tine Rasmussen

Dato : 12-06-01 09:31

Vi har en datter på snart to år som ikke vil falde i søvn i sin egen
seng. Ej heller vil hun sove uden vi er tilstede.
Er der nogle der har gode råd

Fra : Thomas Saxtoft

Dato : 12-06-01 12:22

Få fat i 'Sov mit barn' af Jirina Prekop. Der står meget nyttigt om
børn og deres søvn.
Jeg kan varmt anbefale den.

Thomas

Fra : Pia Vang

Dato : 14-06-01 11:50

Jeps - dette råd kan jeg godt tilslutte mig!

Pia

Fra : Familien Laursen

Dato : 12-06-01 13:58

Prøv at kigge på siden www.voresborn.dk , under debat. Der er mange gode
råd at hente der.
Jane.

Fra : Brian Kristiansen

Dato : 23-07-01 20:52

"Tine Rasmussen" <tine@flowercom.dk> skrev i en meddelelse
> Vi har en datter på snart to år som ikke vil falde i søvn i sin egen
> seng. Ej heller vil hun sove uden vi er tilstede.
> Er der nogle der har gode råd

Hej

hummm, vores datter bliver 4 år om 7 uger og hun bliver puttet hverdag med
kys, godnathistorie og jeg sidder pænt og venter til hun falder i søvn,
ingen problemer der !

Skal i nå noget

Jeg elsker at putte min datter og det er ikke noget der skal overståes

mvh
brian