Skift mellem JScript og VBscript
Fra : Allan Jensen

Dato : 12-06-01 12:04

Kan det lade sig gøre at skifte mellem JScript og VBscript midt på en
ASP side?

Regards,
Allan Jensen

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 12-06-01 12:30

"Allan Jensen" <public@hverdag.dk> wrote in message
> Kan det lade sig gøre at skifte mellem JScript og VBscript midt på en
> ASP side?

Det vil jeg tro - hvis du angiver scripttype før du starter dit script
Prøv at teste det med lidt småtterier

<script language="JScript" runat="Server">
Afvikling af JScript

<script language="VBScript" runat="Server">
Afvikling af VBScript

<script language="JScript" runat="Server">
Afvikling af JScript

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Allan Jensen

Dato : 20-06-01 09:56

>Det vil jeg tro - hvis du angiver scripttype før du starter dit script
>Prøv at teste det med lidt småtterier
>
><script language="VBScript" runat="Server">
>Afvikling af VBScript

Jeg får det ikke til. Og du skriver <script lang...> mens Lars Hofmann
skriver <object lang...>. Hvad skal det være? Men alligevel virker min
side ikke. Den ser sådan ud:

<%@ LANGUAGE="JSCRIPT"%>

Noget HTML og ASP/JScript pladder her!

<script language="VBScript" runat="Server">
<% 'HER PÅ DENNE LINIE FEJLER DEN!!
For y = 0 to 5
response.write y
Next
%>
</script>

<script language="JScript" runat="Server">
Noget HTML og ASP/JScript pladder her!
</script>

Er det ikke rigtigt stillet op? - men det virker i hvert fald ikke.

Regards,
Allan Jensen

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 20-06-01 16:55

> Jeg får det ikke til. Og du skriver <script lang...> mens Lars Hofmann
> skriver <object lang...>. Hvad skal det være? Men alligevel virker min
> side ikke. Den ser sådan ud:
>
> <%@ LANGUAGE="JSCRIPT"%>
^^^^^^^^^

Prøv at undlade den her
Jeg har ikke selv testet det

Kommer nok til at kikke på det senere i dag

- Peter Lykkegaard

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 12-06-01 12:27

Allan Jensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> Kan det lade sig gøre at skifte mellem JScript og VBscript midt på en
> ASP side?

jups! no problem.

<OBJECT RUNAT="SERVER" LANGUAGE="JAVASCRIPT">
//javascriptkode
</OBJECT>

<OBJECT RUNAT="SERVER" LANGUAGE="VBSCRIPT">
//VBscriptkode
</OBJECT>

De to kan fint blandes sammen.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 12-06-01 12:30

Jeg skynder mig lige at rette mine egne fejl inden Jakob goer det

Lars Hoffmann wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:

> <OBJECT RUNAT="SERVER" LANGUAGE="JAVASCRIPT">
Skal selvfoelgelig vaere

<SCRIPT RUNAT="SERVER" LANGUAGE="JSCRIPT">