He He Hvor ond kan man værer
Fra : Allan

Dato : 20-01-06 17:01

Hej
Her idag fik kattene lov til at komme ud i haven.
Der har været lukket af, pga Kosmos.Så de har levet, som indekatte, siden
tirsdag.
De var begge rigtigt glade lige i starten, Men, Men, Det der møgvejr,

Ja det er åbenbart min skyld.

Det er ikke nemt at have katte, nogle gange.

Mon ikke de bliver gode igen når vinden med isslag lægger sig?

Mvh Allan

Fra : Allan

Dato : 20-01-06 17:08

"Allan" <Allan_roskilde@hotmail.FJERNcom> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ja det er åbenbart min skyld.
>
> Det er ikke nemt at have katte, nogle gange.
>
> Mon ikke de bliver gode igen når vinden med isslag lægger sig?

He He Rocke selvfølgelig

Nej men først faste fra midnat.
Derefter til dyrlæge
Og så spærres inde
Og når man må komme ud i haven er det møgvejr
Ja jeg har været ond denne uge.

Mvh Allan

Fra : fam. Ager

Dato : 20-01-06 17:26

> [...]
> Derefter til dyrlæge
> Og så spærres inde
> Og når man må komme ud i haven er det møgvejr

ja, helt ærligt..hvor ond kan man være... ((-;

mvh. marie

Fra : Allan

Dato : 20-01-06 23:27

> "Allan" <Allan_roskilde@hotmail.FJERNcom> skrev i en meddelelse

> ja, helt ærligt..hvor ond kan man være... ((-;
>
> mvh. marie

Jeg ved det, Og jeg har det dårligt med det, Men mon ikke de bliver gode
igen på et tidspunkt.

Mvh Allan

Fra : Denise

Dato : 20-01-06 17:52

Allan wrote:
> [...]
> Derefter til dyrlæge
> Og så spærres inde
> Og når man må komme ud i haven er det møgvejr

Du er ond er du
Men jeg er sikker på du bliver tilgiver

--
Hilsen Denise
www.katteinfo.dk

Fra : Allan

Dato : 20-01-06 23:29

"Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> skrev i en meddelelse

> Du er ond er du
> Men jeg er sikker på du bliver tilgiver
>
> --
> Hilsen Denise
> www.katteinfo.dk

Det ser ud til at det er nu jeg bliver tilgivet Nu er isen forsvundet
fra vinduerne, Så nu er de begyndt at rende ud i haven.

Mvh Allan