TV- igår! Stop de meningsløse drab på baby~
Fra : CC

Dato : 06-01-06 09:11

Var i så uheldige, at se de uhyggelige drab på babysæler i tv-avisen igår.
Her gik jeg i min naivitet og troede at den sag var lukket for mange år
siden.
Men, nej selvfølgelig er den ikke det - der er penge i skidtet!! sørgeligt!

http://www.thepetitionsite.com/takeaction/370512755

hilsen
missebanden og Claus

Fra : Sanni

Dato : 06-01-06 10:19

Har skrevet under.
Har for flere år siden været aktiv omkring at få stoppet denne meningsløse
jagt.
Jeg ved at der er udgivet en plade med gruppen Kaj og Sunset, den heddeer
vist sælungen.
Denne plade omhandler de meningsløse drab på disse små baby sæler, fortalt
af en sælmor, som blot kan se til at hendes unge dræbes.
En meget bevægende tekst, men jeg har ikek kunnet finde den nogen steder
siden engang i begyndelsen af 80érne.
Har faktisk engang hørt den i radioen, så hvis der er nogen som har en god
ide til at få opsporet musikken, så kom med den.

Sanni