stød.
Fra : johny møller

Dato : 30-12-05 20:12

hejsa.

jeg har 4 vidunderlige han misser og to syof sofaer.
det er meget dårlig kombination kan jeg godt mærke for kattene støder helt
vildt når de kommer op til os og det bliver de selvfølgelig meget bange for.
er der noget jeg kan gøre for at dette skal holde op.
jeg skal på et tidspunkt have læder sofaer men jeg skal lige finde de rette
og have pengene til det.
gode råd modtages.

godt nytår til alle jer katte elslere

hilsen
bettina og de 4 skønne drenge

Fra : Hanne Engermann

Dato : 30-12-05 20:30

> [...]
> er der noget jeg kan gøre for at dette skal holde op.
> jeg skal på et tidspunkt have læder sofaer men jeg skal lige finde de rette

Jeg vil mene, du kan spraye dine sofaer med en skyllemiddel-opløsning,
og lade det tørre. Eller til daglig have et par uld- eller bomuldstæpper
liggende i sofaerne.
Under alle omstændigheder, så gør jer for vane at ånde på jeres
håndflader, før I rører ved kattene. Det hjælper i hvert fald.

Også i godt nytår til jer. Og mht. lædersofaer, så prøv at kigge i Den
blå Avis. Der fandt jeg mine, og de kostede kun en brøkdel af, hvad jeg
ellers skulle have givet.

Med venlig hilsen
Hanne Engermann
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : fam. Ager

Dato : 30-12-05 21:13

"Hanne Engermann" <mega-mcoKATTE@BAKKEmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Også i godt nytår til jer. Og mht. lædersofaer, så prøv at kigge i Den
> blå Avis. Der fandt jeg mine, og de kostede kun en brøkdel af, hvad jeg

---------------------------

ja, vi købte en læderhjørnesofa for nogle år siden brugt, for 1500,- det
rene røverkøb..
og den har da holdt til en flok hunde, katte og 3 unger...man kan være
heldig!

mvh. marie

Fra : Marianne Juul Peders~

Dato : 30-12-05 20:42

> [...]
> er der noget jeg kan gøre for at dette skal holde op.
> jeg skal på et tidspunkt have læder sofaer men jeg skal lige finde de rette

Hej Bettina

Uh ja, i denne tid bliver kattene let elektriske, og det er jo synd når
man kommer til at give dem stød

Du kan aflade ved at stryge hånden over væggen inden du rører kattene.
Det hjælper også at fugte hænderne med vand inden kattenusning.

Derudover findes der også sprays til pels som skulle modvirke statisk
elektrisitet, dog er det ikke noget jeg selv bruger.

www.kattehandel.dk
værd at vide om køb og salg af kat.

Med venlig hilsen
Marianne Juul