Spontan Øjenbetændelse. Part Deux..
Fra : Steffen Hansen

Dato : 30-12-05 19:00

Hej igen..

Nå... Efter dyrlægens råd valgte vi lige at vaske lidt
dagligt med lidt saltvand omkring det øje der løb. Da
det så ikke rigtigt blev bedre har vi i dag været forbi
Husum Dyreklinik - Jacob er godtnok en rar fyr !.. - med
den lille Molly. Efter en grundig undersøgelse, som vist
ikke faldt helt i Dronningens smag, kunne der konkluderes
at det er den kanal der løber fra øjet og ned i næsen der
er stoppet. Det er derfor øjet kun løb når hun var "aktiv"
og der ikke var noget når hun havde sovet.

Så nu skal hun dryppes 4-6 gange dagligt i ca. en uges tid,
så _bør_ det være væk - ellers er det noget med noget
bedøvelse, og så en lille nål så "afløbsrøret" kan blive
renset... Irked..

Det er heldigvis ikke noget der er til gene for hende, eller
farligt på nogen måde.. (Andet end for undertegnede når der
skal dryppes :) )

Godt nytår til De fleste af jer !..

Steffen

Fra : Hanne Engermann

Dato : 30-12-05 19:32

> [...]
>
> Så nu skal hun dryppes 4-6 gange dagligt i ca. en uges tid,
> så _bør_ det være væk - ellers er det noget med noget

Også godt nyt år til dig Steffen :>D
Jeg vil da gerne vide, hvad det middel hedder, du skal dryppe med, og
som skulle kunne "opløse" et stop af en tårekanal.

På forhånd tak

Med venlig hilsen
Hanne Engermann
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Steffen Hansen

Dato : 30-12-05 23:59

Hanne Engermann wrote:

> [...]
> Jeg vil da gerne vide, hvad det middel hedder, du skal dryppe med, og
> som skulle kunne "opløse" et stop af en tårekanal.

Jamen det skal jeg da fortælle dig

Ifølge pakken hedder det noget i retning af "Spersadex comp."

Ifølge brugsanvisningen "Spersadex comp er en kombination af
to stoffer. Et binyrebarkhormon, der hæmmer vævsreaktioner fremkaldt
af andet end f.eks. virus og svampe og et bakteriehæmmende
antibiotikum"...

Sådan omtrent næsten frit fra leveren - om jeg så må sige

Sov Godt,
/S

Fra : Hanne Engermann

Dato : 31-12-05 01:07

> [...]
> antibiotikum
>
> Sådan omtrent næsten frit fra leveren - om jeg så må sige

Steffen, jeg har lige skrevet en l a n g mail til dig, men har fået den
retur med bemærkning, at den ikke kan afleveres. Har du måske en anden
mail-adr?

Fra : Steffen Hansen

Dato : 31-12-05 10:58

Hanne Engermann wrote:

> Steffen, jeg har lige skrevet en l a n g mail til dig, men har fået den
> retur med bemærkning, at den ikke kan afleveres. Har du måske en anden
> [...]

Det er faktisk min rigtige adresse du har svaret på - Du skal bare lige
erstatte "katte.bakke" i adressen med et "."

Mange tak,
Steffen