Bare rolig Denise!
Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 29-12-05 16:04

Mine katte er ikke sne'et inde, og hvis de gør så graver jeg dem nok fri
skal du se IDIOT
Mine katte's vand fryser når det er frostvejr, og så tø'er jeg det op
for dem IDIOT
Mine katte fryser ikke for de har VINTERPELS IDIOT
Men ellers tak for din bekymring, men som jeg skrev i din GB så er jeg
straks mere bekymret for dig, for du har ingen hjerne!! LOL
Barnlige og latterlige kvindemenneske(barn) skal man da lede længe efter!!
Men du kunne jo komme og "lege lidt i sne'en med mig og mine katte"??
Så skal du se hvo'n der er her på landet i jylland du lille! LOL

Med venlig hilsen
Sascha og Sillemis
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Denise

Dato : 29-12-05 16:46

Sascha og Sillemis wrote:
> [...]
> katte"??
> Så skal du se hvo'n der er her på landet i jylland du lille! LOL

Nu er det jo sådan at du plejer at lyve så stærkt som en hest kan rende, så
desværre tror jeg ikke på hvad du skriver, selvom der var ikke noget jeg
hellere ville.
Jeg tror dine katte sidder og ryster af kulde i deres små bure, hvor sneen
er føjet ind gennem tremmerne, og lege med dem plejer du vist ikke at gøre,
det er jo dyr.
Iøvrigt har jeg været og se de klamhugger/faldefærdige skure, eftersom det
var mig der havde taget billedet af "min John" den 5.12 - til din
orientering.
Jeg tror - som sædvanlig - der er gået lidt kludder i din hjerne, siden du
både kalder mig for et barn og at du har skrevet i min gæstebog,. Jeg er
ikke noget barn og jeg har ikke nogen gæstebog, så hvilken stakkel er det
mon gået ud over ????
Idiot er jeg nu heller ikke, men alligevel ville jeg meget gerne lege lidt i
sneen med dig kan du tro, men det tror jeg nu ikke du ville bryde dig særlig
meget om.

--
Denise
www.katteinfo.dk

Fra : Eva Schmidt

Dato : 29-12-05 17:20

"Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Idiot er jeg nu heller ikke, men alligevel ville jeg meget gerne lege lidt
> sneen med dig kan du tro, men det tror jeg nu ikke du ville bryde dig

Med tanke på, at Charlotte har en hoben alias´er at holde styr på, så kan
ingen vel forlange, at hun samtidig skal have rede på, hvis gæstebøger hun
beærer med sine kommentarer.

Men hvis man trænger til et godt grin, så er hendes skriblerier da en
mulighed, for magen til vås og ævl og barnlighed, skal man godtnok lede
længe efter.
Bare hun brugte halv så meget tid hos kattene, som hun gør foran computeren,
så ville tingene vist se anderledes ud.

mvh Eva

Fra : goofy

Dato : 29-12-05 18:14

Hejsa
> Med tanke på, at Charlotte har en hoben alias´er at holde styr
> på, så kan ingen vel forlange, at hun samtidig skal have rede
> på, hvis gæstebøger hun beærer med sine kommentarer.

Godt brølt

> Bare hun brugte halv så meget tid hos kattene, som hun gør
> foran computeren, så ville tingene vist se anderledes ud.

Det er rigtigt, men desværre findes ønskefeer ikke.

Steen Vinbæk

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 29-12-05 16:53

Charlotte skrev
<Barnlige og latterlige kvindemenneske(barn) skal man da lede længe efter!!

Det er da et fantastisk udsagn fra dig, hvis ordforråd primært består af
fniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis, snyyyyyyyyyyyydt
og så div. skældsord. Skulle du ønske at udvide dit ordforråd og evnen til
at kommunikere, donerer jeg gerne en læs-let ordbog.

--
Marianne Hellemose
katte ville vælge......

www.katteinfo.dk

Fra : Helle

Dato : 29-12-05 19:24

"Sascha og Sillemis" <chakoKATTE@BAKKEtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men du kunne jo komme og "lege lidt i sne'en med mig og mine katte"??
> Så skal du se hvo'n der er her på landet i jylland du lille! LOL

Er det virkelig nødvendigt for dig at oprette en ny tråd herinde om DIG?
kunne du ikke have skrevet til Denise privat, eller skrevet i en af alle de
andre tråde der findes om dig?? er det virkelig nødvendigt at skrive i folks
gæstebøger for at få opmærksomhed? får du ikke nok opmærksomhed i forvejen?
og hvis dig og dit lille firma og opdræt er SÅ populært og går så forrygende
godt og du slet intet gør forkert, hvorfor er du så så aggresiv og sviner
folk til i deres gæstebøger?

Hvorfor ikke bare nyde al den positive opmærksomhed som du siger du får, og
så nyde dine katte som du forhåbentligt elsker? med 100 katte har du jo nok
at se til.

Det må da være helt vildt dejligt at vi har sat så meget mere skub i din
forretning, som du siger. Så nyd du bare det og tak os andre for at have
gjort dit forretning endnu mere populær.

Helle

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 29-12-05 21:58

Charlotte, du er på så tynd is at du statistisk set burde være druknet.

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 30-12-05 08:52

> Nina, Tender Tribes skrev:
> Charlotte, du er på så tynd is at du statistisk set burde være druknet.

Nå så det mener du lille ven!!LOL
Vi ser hvem der drukner først ikk'?
Der kommer en retfærdiggørelse snarest vil jeg tro!!

Fra : Nina Sørensen

Dato : 30-12-05 12:34

> Der kommer en retfærdiggørelse snarest vil jeg tro!!

Og hvilken form for retfærdiggørelse mener du så at du kan ramme mig med?

Nina