fjern lugt
Fra : Anne

Dato : 22-01-06 08:46

Hej derude

Her for en 10 dage siden skrev jeg ang om at få min
hvalp renlig ! Hun kan nu holde sig natten over men
så er det første jeg skal om morgen også være at
lufte hende, det går også okay op af dagen men nu har
vi fået det problem at hun har fået den ide at læg en
bæh inde på vores søn´s værelse og hun kan gøre det
flere gange i løbet af dagen og det har nu stået på i et
par dage, og jeg har svært ved at få lugten væk, er det
mon derfor hun gør det samme sted ? pga hun kan
lugte at hun har besøgt stedet før for hun gør det
sammen ude i vores gæste værelse og vi når ikke altid
at opdage at hun har lavet ulykker før efter en time eller
to og der kan man jo ikke skælde hende ud !!

Har i nogen ide´er om hvordan jeg kan fjerne lugten af
tis og bæh ?

Med venlig hilsen
Anne.

Fra : fam. Ager

Dato : 22-01-06 09:01

"Anne" <aevqFJERN@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> to og der kan man jo ikke skælde hende ud !!
>
> Har i nogen ide´er om hvordan jeg kan fjerne lugten af

rens det grundigt med rodalon, fåes hos matas. det desinficerer og fjerner
lugten.
prøv at spær drengens værelse af i en periode, så hunden er forhindret i at
komme derind.
det er sandsynligvis fordi, som du skriver, at der lugter bekendt derinde,
at hunden gør det gentagne gange.

mvh. marie