Hjælp - vi vil væk
Fra : Coppi

Dato : 12-01-06 12:41

Hejsa gruppe.

Vi er 2 store flotte rottweilere, smukke,rare,lidt vilde en gang imellem og
med stambog og det hele.Coppi er en dreng på 8 år og Andrea er en pige på 1
år.

Vi skriver fordi; nu kan det være nok ; er der nogen der vil have os ?

Vores mor har anskaffet en kat for et års tid siden, et rigtigt ubehageligt
dumt dyr.

Når vi f.eks. sidder pænt ved bordet og tigger lige så stille, så sidder det
dumme dyr på en stol lige imellem os og hvis vi kommer for tæt på, får vi
sådan en over snuden af katten og vores mennesker griner bare.

Her til morgen, da vi kom hjem fra vores morgenkøretur med mor, så hoppede
dyret op på taget af bilen, mor rullede vinduet ned, Andrea skulle
selvfølgelig have snuden ud og straks fik hun en på bærret.

Ikke nok med det, den kommer ind 10 gange om dagen, sætter sig ved siden af
madskålen og straks får den mad.
Vi får kun 2 gange om dagen og så selvfølgelig det vi tigger os til.

Det eneste sted vi kan være i fred er efterhånden i vores senge.

Mor siger, at vi skal være søde ved katten, for den er lille, så vi kan ikke
slå igen og kunne vi ærlig talt heller ikke finde på, man er vel
civiliseret.

Så derfor, er der nogen der kan tilbyde os et hjem uden katte, så er vi med
på den, det kan dog være, at mor flytter med, for hun kan nok ikke undvære
os, så kan hun jo bare tage hjem og fodre katte en gang om måneden.

Med venlig hilsen
Coppi og Andrea

Fra : jopa

Dato : 12-01-06 13:00

Coppi skriblede bla:

> Vores mor har anskaffet en kat for et års tid siden, et rigtigt
> ubehageligt dumt dyr.

Til Coppi og Andrea
Et godt råd herfra:
Når jeres mor ikke er til stede, så snup katten og bid hovedet af den.
I har da førsteret i kom jo først, så væk med katten

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Leyna

Dato : 12-01-06 13:12

On Thu, 12 Jan 2006 13:00:02 +0100, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

> [...]
>Når jeres mor ikke er til stede, så snup katten og bid hovedet af den.
>I har da førsteret i kom jo først, så væk med katten

Nej nej, så drastiske behøver I slet ikke at være. I skal bare have
kattens klør klippet og gi' den mundkurv på, så skal det nok gå!

Fra : pwh

Dato : 12-01-06 16:09

> Til Coppi og Andrea
> Et godt råd herfra:
> Når jeres mor ikke er til stede, så snup katten og bid hovedet af den.

Husk at slette ethvert spor og se ekstra uskyldige ud

> I har da førsteret i kom jo først, så væk med katten

Enig, her i huset var katten her først og har derfor fortrinsret
til at bo her, den opfører sig nu meget som jeres kat bortset
fra at den ikke krasser os en ret tit

/Jens (hvis kat lige er blevet fodret for 4 gang idag)

Fra : fam. Ager

Dato : 12-01-06 13:08

"Coppi" <annie321@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> med på den, det kan dog være, at mor flytter med, for hun kan nok ikke
> undvære os, så kan hun jo bare tage hjem og fodre katte en gang om

He-he... synes godt jeg kan genkende det... det er faktisk sjovt som de små
udgyder respekt for hundene.. bare en raslen med sømposen, så er vovserne
artige..
jeg har også et par katte, ragdoll`s, og 3 hunde, og det er faktisk kun når
hundene rotter sig sammen om en af dem at de tør, men det er også kun indtil
katten bliver trængt op i en krog, så bliver der uddelt øretæver til højre
og venstre.. og så er den leg forbi... omvendt kan kattene også godt direkte
overfalde en af hundene og tage en tumletur, dog uden at våben bliver taget
i brug.... det er sjovt at iagttage deres indbyrdes forhold, for selv om de
er hver sin art, så har de meget glæde af hinanden. det er tit at en hund og
en kat tager sig en luller sammen.
men tilgengæld så skal naboernes katte ikke komme ind i vores have...for så
er der ballade blandt hundene.

mvh. marie

Fra : wfz@mail.dk

Dato : 12-01-06 16:05

Er det seriøst. Vil du afskaffe dine hunde fordi du har fået ny kat?

Fra : pwh

Dato : 12-01-06 16:13

wfz@mail.dk wrote:
> Er det seriøst. Vil du afskaffe dine hunde fordi du har fået ny kat?

Der følger vist også en kone med i købet

/Jens

Fra : Thomas Larsen

Dato : 12-01-06 16:17

hmmm håber ikke det er seriøst, det er simpelt hent for tyndt det her..

Fra : jopa

Dato : 12-01-06 16:36

Thomas Larsen skriblede bla:
> hmmm håber ikke det er seriøst, det er simpelt hent for tyndt det
> her..

Jo den er god nok.
Dejlige hunde men konen er grim

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Coppi

Dato : 12-01-06 17:01

> Jo den er god nok.
> Dejlige hunde men konen er grim
>
> --
> Mvh.John
> www.john.jp-web.dk
>
> Hej John

Fuldstændig rigtigt, både gammel, grim og gift

coppi

Fra : jopa

Dato : 12-01-06 17:06

Coppi skriblede bla:

> Fuldstændig rigtigt, både gammel, grim og gift

Ja sådan en har jeg da i forvejen

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Leyna

Dato : 12-01-06 19:32

On Thu, 12 Jan 2006 17:01:04 +0100, "Coppi" <annie321@privat.dk>
wrote:

>Fuldstændig rigtigt, både gammel, grim og gift

Skal manden så hænge på katten?
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Gert

Dato : 12-01-06 17:05

On Thu, 12 Jan 2006 16:36:24 +0100, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

>Dejlige hunde men konen er grim

Ka' hun lave mad ?

Fra : OZ7PUS

Dato : 12-01-06 23:27

"Gert" <Gert@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Ka' hun lave mad ?

og vaskeop ?

Fra : Gert

Dato : 12-01-06 17:06

On Thu, 12 Jan 2006 16:17:05 +0100, "Thomas Larsen" <tlarsen@pc-dk.dk>
wrote:

>hmmm håber ikke det er seriøst, det er simpelt hent for tyndt det her..

Det må være seriøst - hundene har da selv skrevet det !

Fra : jopa

Dato : 12-01-06 17:09

Gert skriblede bla:

> Det må være seriøst - hundene har da selv skrevet det !

Var helt bange for at jeg var den eneste der kunne læse hundesprog

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 12-01-06 17:49

> [...]
> på den, det kan dog være, at mor flytter med, for hun kan nok ikke undvære
> os, så kan hun jo bare tage hjem og fodre katte en gang om måneden.

Det var dog den bedst carmouflerede kontakt annonce jeg endnu har set ))
Må vi så også få nogle data på " Mor "

M.V.H.....Benny..

Fra : pwh

Dato : 12-01-06 21:14

Benny Mortensen wrote:
> Det var dog den bedst carmouflerede kontakt annonce jeg endnu har set
> )) Må vi så også få nogle data på " Mor "

Helt enig, jeg er ungkal og helt vild med Rotter,
så jeg er da bestemt posetivt indtillet

/Jens

Fra : jopa

Dato : 12-01-06 21:16

pwh skriblede bla:

> Helt enig, jeg er ungkal og helt vild med Rotter,
> så jeg er da bestemt posetivt indtillet

Du har jo ikke set billederne af damen hun følger jo med
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 12-01-06 21:20

> Du har jo ikke set billederne af damen hun følger jo med

Skidt pyt med det, bare hun laver god mad og gider
at gører rent og vaske tøj handle ind, lufte hund og hvad
man ellers bruger sådan en kone til

/Jens

Fra : jopa

Dato : 12-01-06 21:48

pwh skriblede bla:
> Skidt pyt med det, bare hun laver god mad og gider
> at gører rent og vaske tøj handle ind, lufte hund og hvad
> man ellers bruger sådan en kone til

Ja så er det jo blot spørgsmålet om hun også kan være i sengen.

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 12-01-06 22:03

> Ja så er det jo blot spørgsmålet om hun også kan være i sengen.

Øhh... havde skal hun dog der, jeg har da Angel til at varme under dynen
http://hjem.tele2adsl.dk/pwh/DreamHC/Download/sove.JPG

/Jens

Fra : jopa

Dato : 12-01-06 22:55

pwh skriblede bla:

> Øhh... havde skal hun dog der, jeg har da Angel til at varme under
> dynen

Jamen der følger skam andre pligter med end rengørring.

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 12-01-06 23:09

> Jamen der følger skam andre pligter med end rengørring.

Arrh.. jeg ved godt hvad du tænker på
Det kræver for meget energi i forhold til resultatet

/Jens

Fra : Benny Mortensen

Dato : 13-01-06 13:46

> Arrh.. jeg ved godt hvad du tænker på
> Det kræver for meget energi i forhold til resultatet
>
> /Jens

Hvad er den af, jeg troede det var dig, der fik Tyson kastreret, og ikke
omvendt )

M.V.H....Benny..

Fra : Anette

Dato : 13-01-06 00:43

Coppi wrote:
> [...]
> vi med på den, det kan dog være, at mor flytter med, for hun kan nok
> ikke undvære os, så kan hun jo bare tage hjem og fodre katte en gang

Kære Coppi og Andrea

Nøøøøj, hvor er det synd for jer - og vi kender det, gør vi.
Lige før jul, kom der en sulten lille killing til vores hoveddør, netop som
vi skulle ud på morgentur.
Og hvad gør de der mennesker - de samler kræet op og tager den med ind. Så
man kan bare sidde der og vente i evigheder. Vi blev helt bange for at de
glemte den meget meget vigtige gåtur, bare for at fodre den møgkilling. De
gik helt i punktum. Som om de ikke rigeligt i de tre sure kattekræ, der bor
her i forvejen.
Og måtte vi snakke med killingen? næh næh. "Pas nu på, den er så lille".
Nu hvor den killing har fået et navn og er blevet frisk og tyk, må vi heller
ikke. De siger Chulo ikke kan lide at blive våd over det hele af det
vaskeri.
Vi troede vi havde luret det. Når de mennesker lavede noget andet, kunne man
lige snige sig til at slikke lidt på ham, men nej - nu slår han.....med
kløer. Og får han skæld ud? - næh nej.*SUK*

Det er hårdt at være hund i et kattehjem

Medfølende hilsner
Philana og Dagmar
www.philana.dk

Fra : pwh

Dato : 13-01-06 01:01

Anette wrote:
> Det er hårdt at være hund i et kattehjem

Sådan skal det værer
Cats rules and dogs drules

/Jens

Fra : Mus

Dato : 13-01-06 12:23

> Sådan skal det værer
> Cats rules and dogs drules
>
> /Jens

Så bare kom med de katte til mig.
Dem skal jeg nok hurtigt klare.

Kærligst

Gizmo - en ven i nøden.

Fra : Thomas Larsen

Dato : 13-01-06 19:24

> [...]
> med på den, det kan dog være, at mor flytter med, for hun kan nok ikke
> undvære os, så kan hun jo bare tage hjem og fodre katte en gang om

HELT ÆRLIGT, kan du skrive hvad i tænker på siden i anskaffer jer en kat og
så bare tro hundene er nogle pyntegenstande der kan ryge afsted... I må have
knald i kasketten..

//Thomas L

Fra : jopa

Dato : 13-01-06 19:28

Thomas Larsen skriblede bla:

> HELT ÆRLIGT, kan du skrive hvad i tænker på siden i anskaffer jer en
> kat og så bare tro hundene er nogle pyntegenstande der kan ryge
> afsted... I må have knald i kasketten..

Hmmm konen ryger da med.
Hun er afsat kan du have hundene

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Winther

Dato : 13-01-06 21:43

"Thomas Larsen" <tlarsen@pc-dk.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
og
> så bare tro hundene er nogle pyntegenstande der kan ryge afsted... I må

hej Coppy og Andrea

Hvad med 14 dg ferie hos mine killercats, så er jeg sikker på i gerne vil
hjem igen. Ellers kan der vel blive til nogle søndagsmiddage af sådan et par
som jer. Min kat Godzilla har en kogebog med rotter på 1000 måder, så i skal
være velkommen begge to.

Fra : pwh

Dato : 14-01-06 11:07

Winther wrote:
> Min kat Godzilla har en kogebog med rotter på
> 1000 måder, så i skal være velkommen begge to.

Her er en Rotte som min Killerkat har nedlagt
Jeg måtte godtnok give den nådesskuddet selv da den
ikke var helt død endnu da jeg fandt den i køkkenet
http://hjem.tele2adsl.dk/pwh/DreamHC/Download/rotte.JPG

/Jens

Fra : Winther

Dato : 14-01-06 11:25

> [...]
> Jeg måtte godtnok give den nådesskuddet selv da den
> ikke var helt død endnu da jeg fandt den i køkkenet

Jeg har lagt et billede under dk.binaer hvor min søn har nedlagt en rotte
der havde gemt sig i køkkenskabet. Godt det ikke var min bedre halvdel der
kom først, så var det jagtgeværet i stedet...og ingen skab mere.

Forstår ikke at linke til billeder som du gør :-/

Fra : pwh

Dato : 14-01-06 11:34

> [...]
> rotte der havde gemt sig i køkkenskabet. Godt det ikke var min bedre
> halvdel der kom først, så var det jagtgeværet i stedet...og ingen

Lækker rotte

> Forstår ikke at linke til billeder som du gør :-/

Mine billeder ligge på min hjemmeside http://hjem.tele2adsl.dk/pwh/
som bare bliver brugt som container for billeder.
Sådan en hjemmeside følger vis med de fleste abonnementer.
Så er det bare at gå ind og koierere linket til billedet og indsætte
det i indlægget.

/Jens

Fra : Winther

Dato : 13-01-06 21:45

> [...]
og
> så bare tro hundene er nogle pyntegenstande der kan ryge afsted... I må

Thomas, læs lige tråden en gang til

Fra : pwh

Dato : 14-01-06 11:09

> Thomas, læs lige tråden en gang til

Der manglede måske også lige et par
i det oprindelige indlæg, jeg lurede da også lige engang.

/Jens

Fra : jopa

Dato : 14-01-06 11:46

pwh skriblede bla:

> Der manglede måske også lige et par
> i det oprindelige indlæg, jeg lurede da også lige engang.

Ok men vi Jyder fattede den straks
Forøvrigt et ganske godt og sigende indlæg

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 14-01-06 13:29

> Ok men vi Jyder fattede den straks

Det er måske fordi at Jyder ikke fatter hvor tossede
nogen er med deres skabede katte

> Forøvrigt et ganske godt og sigende indlæg

Jeps det var fed humor og meget velskrevet

/Jens

Fra : jopa

Dato : 14-01-06 13:33

pwh skriblede bla:

> Jeps det var fed humor og meget velskrevet

Rart at se at der da var mindst en Københavner der fattede pointen selvom
han har kat

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Leyna

Dato : 14-01-06 21:47

On Sat, 14 Jan 2006 13:33:24 +0100, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

>pwh skriblede bla:

>Rart at se at der da var mindst en Københavner der fattede pointen selvom
>han har kat

Hovhov, selvom jeg nu bor i det mørke Jylland, så er jeg stadig
Københavner! Bare sådan lige for at få det på plads... men jeg har
selvfølgelig osse mere end én kat!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : jopa

Dato : 14-01-06 21:57

Leyna skriblede bla:

> Hovhov, selvom jeg nu bor i det mørke Jylland, så er jeg stadig
> Københavner! Bare sådan lige for at få det på plads... men jeg har
> selvfølgelig osse mere end én kat!

Jeg skrev også mindst en, fattede du den ? )

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Leyna

Dato : 15-01-06 11:17

On Sat, 14 Jan 2006 21:56:44 +0100, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

>Leyna skriblede bla:

>Jeg skrev også mindst en, fattede du den ? )

*SGRUNT*
Man kan altså godt have både humor, katte OG være Københavner!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Helle Jensen

Dato : 14-01-06 09:11

> [...]
> og
> så bare tro hundene er nogle pyntegenstande der kan ryge afsted... I må

HELT ÆRLIGT Thomas, læs lige hvad der bliver skrevet en gang til. Det er en
JOKE, skrevet for sjov, fordi hundene synes, det er strengt, at katten har
så mange privilegier.

Jeg kender både konen, Coppi, Andrea og katten, og der er ingen, der skal
have nyt hjem!

Helle

Fra : Leyna

Dato : 14-01-06 11:11

On Sat, 14 Jan 2006 09:10:36 +0100, "Helle Jensen"
<hellejensen@removethis-newmail.dk> wrote:

>Jeg kender både konen, Coppi, Andrea og katten, og der er ingen, der skal
>have nyt hjem!

Nu havde vi ellers lige et par interesserede ungkarle... *suk*
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Helle Jensen

Dato : 14-01-06 12:15

> Nu havde vi ellers lige et par interesserede ungkarle... *suk*

Ups, ja. Er ked af, at jeg var den der ødelagde deres forhåbninger Og hun
kan faktisk både lave mad, vaske op og vaske tøj, så de kunne sagtens have
slået til

Helle

Fra : jopa

Dato : 14-01-06 12:27

Helle Jensen skriblede bla:

> Ups, ja. Er ked af, at jeg var den der ødelagde deres forhåbninger
> Og hun kan faktisk både lave mad, vaske op og vaske tøj, så de kunne
> sagtens have slået til

Som jeg ser det har hun faktisk kun en negativ side så, og det er hun holder
af katte

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 14-01-06 13:30

Helle Jensen wrote:
> Og hun kan faktisk både lave mad, vaske op og vaske tøj, så de kunne
> sagtens have slået til

Jeg er straks blevet forelsket

/Jens

Fra : Benny Mortensen

Dato : 14-01-06 16:12

"Helle Jensen" <hellejensen@removethis-newmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
hun
> kan faktisk både lave mad, vaske op og vaske tøj, så de kunne sagtens have

Se nu er det sgu lige før, man begynder at ærgre sig

M.V.H.....Benny..

Fra : Leyna

Dato : 14-01-06 21:48

On Sat, 14 Jan 2006 12:15:29 +0100, "Helle Jensen"
> [...]

>kan faktisk både lave mad, vaske op og vaske tøj, så de kunne sagtens have

Hmmmm... Det er da lige før jeg selv bliver interesseret! *G*
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 14-01-06 16:10

> [...]
> så mange privilegier.
>
> Jeg kender både konen, Coppi, Andrea og katten, og der er ingen, der skal

Pokkers osse ..... Nu troede jeg ellers lige jeg havde scoret noget billig
hushjælp ))..

M.V.H.....Benny..