Hjælp til 11 moderløse hvalpe.
Fra : Preben Ipsen

Dato : 01-01-06 10:30

Sendt på vegne af ammestuen.dk

Jeg har virkelig meget hårdt brug for jeres hjælp, en Newfoundland tæve har
i nat fået 11 hvalpe ved kejsersnit, men desværre så døde hun, så nu står
ejeren med 11 små moderløse hvalpe.
Vil I hjælpe mig så vi hurtig kan finde en ámme.
Kontakt Kirsten
www.ammestuen.dk

Venlig hilsen
Preben
www.showdogs.dk

Fra : Anita Andersen

Dato : 01-01-06 12:53

Vi har også prøvet det med moderløse hvalpe.
Har du brug for hjælp så ring.
Mvh
Anita
97333861

www.torsted-hundepension.dk

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 01-01-06 13:29

"Preben Ipsen" <red@showdogs.dk> writes:

> [...]
> ejeren med 11 små moderløse hvalpe.
> Vil I hjælpe mig så vi hurtig kan finde en ámme.

Åh, hvor frygteligt. Desværre er min newftæve steriliseret og har ikke
fået hvalpe, så jeg kan ikke hjælpe.

Men har I prøvet at kontakte newfklubben? http://www.newfclub.dk/ Jeg
kan se at der på deres hvalpeliste er flere tæver som måske kan tage
et par stykker mere. Bl.a. en som fik tre hvalpe 21/11.

Jeg håber virkelig det lykkedes at finde ammer til de små.

Jeg vil meget gerne høre hvordan det går med dem.

Mvh Trine

Fra : Anita Andersen

Dato : 01-01-06 15:56

> Men har I prøvet at kontakte newfklubben? http://www.newfclub.dk/ Jeg
> kan se at der på deres hvalpeliste er flere tæver som måske kan tage
> et par stykker mere. Bl.a. en som fik tre hvalpe 21/11.

Det dur altså ikke at lægge nyfødte til et kuld der er ca 5 uger ældre

Mvh
Anita

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 01-01-06 17:15

"Anita Andersen" <great-dane@mail.dk> writes:

> Det dur altså ikke at lægge nyfødte til et kuld der er ca 5 uger ældre

Der kan man bare se hvor lidt jeg ved. Nemlig ikke ret meget om den
slags. Men jeg kan bare slet ikke klare tanken om sådan en flok
dejlige uldklumper uden mor.

Mvh Trine