Til John og Leyna, og andre der gider :-)
Fra : pwh

Dato : 28-12-05 19:44

Nu har i plaget og plaget,
så her er nogle billeder i ikke har set

Angel med sit første griseøre
http://hjem.tele2adsl.dk/pwh/DreamHC/Download/grise.jpg
Angel dengang hun kunne værer på mit skød
http://hjem.tele2adsl.dk/pwh/DreamHC/Download/angeloppe.jpg
Angel der ligger og glor
http://hjem.tele2adsl.dk/pwh/DreamHC/Download/angel_glor.JPG
Angel og Tyson der ligger og glor
http://hjem.tele2adsl.dk/pwh/DreamHC/Download/glohunde.JPG
Angel der får sig en lur (igen)
http://hjem.tele2adsl.dk/pwh/DreamHC/Download/angel_ryggen.JPG
Angel og Tyson i søen
http://hjem.tele2adsl.dk/pwh/DreamHC/Download/bader.JPG
Angel og Tyson på Volden denne Weekend
http://hjem.tele2adsl.dk/pwh/DreamHC/Download/volden.JPG
Tyson 10 uger gammel, er han ikke bare kær
http://hjem.tele2adsl.dk/pwh/DreamHC/Download/tyson10uger.jpg
Min onde kat der æder et egern
http://hjem.tele2adsl.dk/pwh/DreamHC/Download/egern.JPG
Min onde kat der æder en skade
http://hjem.tele2adsl.dk/pwh/DreamHC/Download/skade.JPG

Er i så glade, jeg har stadig 7-800 i ikke har set endnu

/Jens

Fra : jopa

Dato : 28-12-05 20:05

pwh skriblede bla:
> Nu har i plaget og plaget,
> så her er nogle billeder i ikke har set

GAAAAAB så ok da

> Angel med sit første griseøre
> http://hjem.tele2adsl.dk/pwh/DreamHC/Download/grise.jpg
Det er vinderen. Bemærk udtrykket : hvad fandet er det, kan det spises

> Min onde kat der æder et egern
> http://hjem.tele2adsl.dk/pwh/DreamHC/Download/egern.JPG
Så er der nogen der hyler op over at min jager katte som den ikke kan fange
alligevel.

> Min onde kat der æder en skade
> http://hjem.tele2adsl.dk/pwh/DreamHC/Download/skade.JPG
Fint nok med det dem plaffer jeg selv ned om foråret

> Er i så glade, jeg har stadig 7-800 i ikke har set endnu

Vi venter med længsel gaaaaab.

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 28-12-05 20:16

> Det er vinderen. Bemærk udtrykket : hvad fandet er det, kan det
> spises

Det er det herlige ved hvalpe når de første gang oplever et eller andet,
første gang de feks. ser sne er også grineren

> Så er der nogen der hyler op over at min jager katte som den ikke kan
> fange alligevel.

Jeg skrev jo også onde kat

> Fint nok med det dem plaffer jeg selv ned om foråret

Det er heller ikke dig der skal rydde op bagefter,
der er ret mange fjer på sådan en krabat

> Vi venter med længsel gaaaaab.

Jeg vidste det, nu er Leyna sikkert i fuld gang med
at uploade en masse billeder af hendes XXX-hunde

/Jens

Fra : Thomas Larsen

Dato : 28-12-05 21:45

> Det er det herlige ved hvalpe når de første gang oplever et eller andet,
> første gang de feks. ser sne er også grineren

SKal lige siges, det med sne kan jeg godt skrive under på, vore golden er 9
mdr og har for første gang set et fuldt sne landskab, om han var forbavset
da vi kom ned om morgnene ja, og så skulle alt hvad der hedder sne pløjes
væk i vores have han løb rundt i cirkler i hele haven så sneen forsvandt
for det skulle ikke være der ... Og ja så var der lige en vandpyt som
var hård i toppen, det kunne han heller ikke rigtig forstå, snuden blev
hakket et par gange ned i før han opgav at drikke defra

De er dejlige sådanne hvalpe

Et par sjove ord herfra

Hilsen
Thomas & Huskey

Fra : Leyna

Dato : 28-12-05 22:14

On Wed, 28 Dec 2005 20:15:58 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Jeg vidste det, nu er Leyna sikkert i fuld gang med
>at uploade en masse billeder af hendes XXX-hunde

Slet ikke. Mine er jo sådan nogle smukke hunde og så ville du blive
ked af at dine to slet ikke kan være med!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Eva Schmidt

Dato : 28-12-05 20:09

> [...]
> http://hjem.tele2adsl.dk/pwh/DreamHC/Download/skade.JPG
>
> Er i så glade, jeg har stadig 7-800 i ikke har set endnu

Dejlige billeder Jens, det er nogle gevaldig flotte hunde, du har.

Og hvor var de da nuser som hvalpe . men det synes jeg nu alle hunde er.
Også godt der var et par billeder af Mis, jeg er jo stor katteelsker og
synes faktisk, at katte er mere interessante og spændende end hunde -
undskyld, dukker mig *SS*

Angel har da godtnok fået et rigtigt rottweilerhoved efterhånden - hun er
bare skøn!

mvh Eva

Fra : pwh

Dato : 28-12-05 20:25

> Dejlige billeder Jens, det er nogle gevaldig flotte hunde, du har.

Takker

> [...]
> katteelsker og synes faktisk, at katte er mere interessante og
> spændende end hunde - undskyld, dukker mig *SS*

Katte er såmænd hyggelige og praktiske nok at have,
men jeg er da knyttet til hundene på en helt anden måde.

> Angel har da godtnok fået et rigtigt rottweilerhoved efterhånden -

De fleste kan nemt se Rotten i hende når de spørger til "racen",
Tyson blive som regel taget for en Lab indtil jeg fortæller at der
er Schæfer i ham. (hvad jeg self skammer mig over John)

> hun er bare skøn!

Hun er og bliver fars lille søde puttehund

/Jens

Fra : Ukendt

Dato : 28-12-05 21:00

> Nu har i plaget og plaget,
> så her er nogle billeder i ikke har set

Der var billederne jo. Har lige brokket mig i et andet indlæg.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : pwh

Dato : 28-12-05 21:57

Buffy wrote:
> Der var billederne jo. Har lige brokket mig i et andet indlæg.

Så blev jule reddet for dig alligevel

/Jens

Fra : Anette

Dato : 28-12-05 21:54

pwh wrote:
> Er i så glade, jeg har stadig 7-800 i ikke har set endnu

Hej Jens
Jeg er imponeret over dine hundes flotte blanke pels.
Du burde da give dine lækre hunde en hjemmeside ( med plads til alle
billederne , så alle kan følge med i deres meritter.
Jeg har lige opdateret philana.dk - det er faktisk sjovt at finde de
sødeste/sjoveste billeder i bunken og tænke tilbage på de dage billederne
blev taget

/ Anette
www.philana.dk

Fra : pwh

Dato : 28-12-05 22:00

> Hej Jens
> Jeg er imponeret over dine hundes flotte blanke pels.

Det trives også fint og er aldrig syge,
de får også fiskeolie hver dag som jo er godt for pelsen.

> Du burde da give dine lækre hunde en hjemmeside ( med plads til alle
> billederne , så alle kan følge med i deres meritter.

Billederne ligger skam på min hjemmeside
http://hjem.tele2adsl.dk/pwh/
Men den bliver kun brugt til at lægge billeder op på,
jeg orker ikke at gører mere ud af den sag.

/Jens

Fra : jopa

Dato : 28-12-05 22:16

pwh skriblede bla:

> Billederne ligger skam på min hjemmeside
> http://hjem.tele2adsl.dk/pwh/

Der er ikke adgang til den hjemmeside du forsøgte at få fat i.

Årsagen hertil er sikkert at den pågældende bruger har overskredet sin
trafikgrænse. Hvis dette er tilfældet vil siden automatisk blive genåbnet i
morgen.

Ha ha bare fordi du lokker et par stykker ind på siden så straffer tele2 dig

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 28-12-05 22:24

> [...]
> genåbnet i morgen.
>

> Ha ha bare fordi du lokker et par stykker ind på siden så straffer

Hvad kan jeg sige, Tele2 er et skodselskab

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 28-12-05 22:20

On Wed, 28 Dec 2005 22:00:23 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Det trives også fint og er aldrig syge,
>de får også fiskeolie hver dag som jo er godt for pelsen.

>Billederne ligger skam på min hjemmeside
>http://hjem.tele2adsl.dk/pwh/

Access denied. Hmmmmm...
Nåeh ja, men http://www.leyna.dk/vaksgalleri.htm er da åben. *G*
Og http://www.leyna.dk/hansengalleri.htm er da osse tilgængelig.
Ta' den Jensebasse! *G*
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : pwh

Dato : 28-12-05 22:27

> Access denied. Hmmmmm...

Hvad kan jeg sige, vi er populære

> Nåeh ja, men http://www.leyna.dk/vaksgalleri.htm er da åben. *G*

Herlige billeder.

> Og http://www.leyna.dk/hansengalleri.htm er da osse tilgængelig.
> Ta' den Jensebasse! *G*

Sådan en Tyson lookalike

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 29-12-05 09:31

On Wed, 28 Dec 2005 22:26:46 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Hvad kan jeg sige, vi er populære

Ikke hos Tele2. *G*

>Herlige billeder.

Men temmelig forældede desværre.

>Sådan en Tyson lookalike

Arh ikke helt. Hansen har et eller andet ruhåret i sig, så uniddelbart
efter bad og tørring, så ligner han en puddel med go støttepermanenet
ned ad ryggen. *fnis*
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : pwh

Dato : 29-12-05 10:10

> Ikke hos Tele2. *G*

Sikkert ikke, dem har jeg ringet og skældt ud nogle gange,
jeg orker bare ikke at skifte lige nu.

> Men temmelig forældede desværre.

Ligesom hundene

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 29-12-05 16:30

On Thu, 29 Dec 2005 10:10:00 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Ligesom hundene

Hovhov du! Er din Tyson ikke ældre end min Vaks?
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : pwh

Dato : 29-12-05 16:52

> Hovhov du! Er din Tyson ikke ældre end min Vaks?

Tyson bliver 4 år til April, men han bliver jo løbende
opdateret med nye drivere og er helt up to date

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 30-12-05 01:20

On Thu, 29 Dec 2005 16:52:19 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Tyson bliver 4 år til April, men han bliver jo løbende
>opdateret med nye drivere og er helt up to date

Så er han bare GAMMEL. Vaks bliver først 4 år til juni, og Hansen
runder de 4 år i august! HA.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : pwh

Dato : 30-12-05 08:09

> Så er han bare GAMMEL. Vaks bliver først 4 år til juni, og Hansen
> runder de 4 år i august! HA.

Jamen Tyson og Angel bliver da også kaldt for
gamleTejs og Hvalpedyret her i huset

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 30-12-05 11:31

On Fri, 30 Dec 2005 08:08:34 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Jamen Tyson og Angel bliver da også kaldt for
>gamleTejs og Hvalpedyret her i huset

*LOL*
Her er det Vaks der er "hvalpen", selv om han reelt er ældst.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : pwh

Dato : 30-12-05 12:17

> *LOL*
> Her er det Vaks der er "hvalpen", selv om han reelt er ældst.

Angel vil nok hedde Hvalpedyret til sin dødsdag,
Tyson hedder også TosseTejs, SplejseTejs, TøseTejs, BoldSon,
og et hav af andre mere eller mindre flatterende navne

/Jens (som er helt uden skyld i at hans hunde er tossede)

Fra : Leyna

Dato : 30-12-05 20:47

On Fri, 30 Dec 2005 12:16:53 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Tyson hedder også TosseTejs, SplejseTejs, TøseTejs, BoldSon,
>og et hav af andre mere eller mindre flatterende navne

Vaks hedder "fede æg". *fnis*
Hansen er "ham den anden".
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : fam. Ager

Dato : 30-12-05 21:09

> Vaks hedder "fede æg". *fnis*
> Hansen er "ham den anden".
> --
> Leyna
> Big Girls - Lidt mere end gennemsnittet.
> http://www.big-girls.dk
---------------

hæhæ..den kender jeg godt..hvorffor kaldes de sjældent det de egentlig er
"døbt"?

Loui, hedder mors kylling, kyllerylle, lulle, louiluskebuks, gummidyret,
louiboui..eller bare holgermøghund..

og Emma; emse som oftest, emmanemma, tøserumpen,

og Ebbe; ebsen, ebbelebbe, bolledyret, eller bare ham den lille lort..

kattene vil jeg slet ikke komme ind på..(-;

kære børn har mange navne, det må være det..

mvh. marie

Fra : Leyna

Dato : 31-12-05 09:49

On Fri, 30 Dec 2005 21:09:27 +0100, "fam. Ager"
<dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> wrote:

>og Ebbe; ebsen, ebbelebbe, bolledyret, eller bare ham den lille lort..

*LOL*
"Ham, den lille lort", Den må jeg huske at bruge næste gang min datter
kommer. Hun synes det er frygteligt synd for Hansen, at jeg kalder ham
"Ham, den anden". Tror hun vil flippe totalt over din version!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Søren LH

Dato : 28-12-05 22:08

Lækre hunde og flot dræber-kat

(mine katte er kun til mus (mig bekendt):
http://www.lemanszone.dk/silver/IMG_3765-s.jpg og
http://www.lemanszone.dk/pushkin/IMG_3754-s.jpg)

Mvh
Søren

Fra : pwh

Dato : 28-12-05 22:28

Søren LH wrote:
> Lækre hunde og flot dræber-kat

Tak

> (mine katte er kun til mus (mig bekendt):
> http://www.lemanszone.dk/silver/IMG_3765-s.jpg og
> http://www.lemanszone.dk/pushkin/IMG_3754-s.jpg)

Det kan jeg lide at se, æder de dem så også ligesom min.

/Jens

Fra : Søren LH

Dato : 28-12-05 22:44

> Tak

> Det kan jeg lide at se, æder de dem så også ligesom min.

Det vil jeg tro, jeg finder aldrig muserester liggende.

Mvh
Søren

Fra : Leyna

Dato : 29-12-05 09:33

On Wed, 28 Dec 2005 22:44:14 +0100, "Søren LH" <slh@DELETEcity.dk>
wrote:

>"pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse

>Det vil jeg tro, jeg finder aldrig muserester liggende.

Heldige asen!
Mine fanger spidsmus, og dem slår de bare ihjel, og så får de ellers
lov at ligge. Det er ok, når de bliver smidt et sted hvor man kan
finde dem, men er de først gemt væk, så kan der godt komme en grim
lugt i baggangen (hvor de som regel smider dem.) YUCK!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : pwh

Dato : 29-12-05 10:12

> [...]
> finde dem, men er de først gemt væk, så kan der godt komme en grim
> lugt i baggangen (hvor de som regel smider dem.) YUCK!

Ha, det har jeg også prøvet nogle gange med solsorte og rotter,
de bliver som regel ikke spist op, man finder dem når der kommer
sådan en sødlig duft i kælderen

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 28-12-05 22:12

On Wed, 28 Dec 2005 19:43:37 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Er i så glade, jeg har stadig 7-800 i ikke har set endnu

Er der osse nogle med kønne hunde?

Seriøst, så skulle du give den stakkels kat noget ordentligt foder i
steder for at lade den selv fange sin mad!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : pwh

Dato : 28-12-05 22:29

> Er der osse nogle med kønne hunde?

Nej

> Seriøst, så skulle du give den stakkels kat noget ordentligt foder i
> steder for at lade den selv fange sin mad!

Jeg satser nu mere på at hundene lærer også at blive selvforsynede.

/Jens

Fra : sn

Dato : 29-12-05 08:11

pwh wrote:
> Nu har i plaget og plaget,
> så her er nogle billeder i ikke har set
> Tyson 10 uger gammel, er han ikke bare kær
> http://hjem.tele2adsl.dk/pwh/DreamHC/Download/tyson10uger.jpg

Hov.... Det er min hund...AFLEVER!
Bevis: http://www.hjoernebutikken.dk/cody%209-enhalv%20uge.jpg

> Min onde kat der æder et egern
> http://hjem.tele2adsl.dk/pwh/DreamHC/Download/egern.JPG

Nøj, - ku' den onde kat ikke engang lade egernet spise færdig først!
(og så burde du egentlig have fortalt den, at egern er fredede)

Susanne Nielsen.

Fra : pwh

Dato : 29-12-05 08:58

> Hov.... Det er min hund...AFLEVER!
> Bevis: http://www.hjoernebutikken.dk/cody%209-enhalv%20uge.jpg

Ja det er som 2 dråber vand, det bliver spændende om han bliver
lige så stor som Tyson (pt 46kg og på skrump)

> Nøj, - ku' den onde kat ikke engang lade egernet spise færdig først!

Det er en meget ond kat

> (og så burde du egentlig have fortalt den, at egern er fredede)

Jamen den angreb ham, det var rent selvforsvar siger han

/Jens

Fra : Benny Mortensen

Dato : 29-12-05 14:06

> Nu har i plaget og plaget,
> så her er nogle billeder i ikke har set
>
> Angel med sit første griseøre
> http://hjem.tele2adsl.dk/pwh/DreamHC/Download/grise.jpg

Jeg syntes da ellers du plejer at prale med, at hun aldrig bed dig )

> Min onde kat der æder en skade
> http://hjem.tele2adsl.dk/pwh/DreamHC/Download/skade.JPG

Den tror jeg, jeg skal låne, så kan småfuglene her måske beholde sine
fuglekugler.

M.V.H....Benny..

Fra : fam. Ager

Dato : 29-12-05 15:24

"Benny Mortensen" <ingen@brugbar.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg syntes da ellers du plejer at prale med, at hun aldrig bed dig )
>
> M.V.H....Benny..

-------------------
LOL!!!!!!!
ta`den!.. jens! ((-;

mvh. marie

Fra : pwh

Dato : 29-12-05 15:54

> Jeg syntes da ellers du plejer at prale med, at hun aldrig bed dig
> )

Den forstod jeg godt
Angel har nu ingen hæmninger mht at bide mig,
Tyson er ikke meget for det mere.

> Den tror jeg, jeg skal låne, så kan småfuglene her måske beholde sine
> fuglekugler.

Så er der ikke mange småfugle tilbage, det er kattens livret

/Jens

Fra : Benny Mortensen

Dato : 29-12-05 19:08

> Den forstod jeg godt
> Angel har nu ingen hæmninger mht at bide mig,
> Tyson er ikke meget for det mere.

Nej... Al kost bliver jo ensformig med tiden

> Så er der ikke mange småfugle tilbage, det er kattens livret
>
> /Jens

Den får da nok at gøre med at æde skader, og er den mere sulten, så kan den
da skylle dem ned, med et par krager

Men jeg er sur, sur, sur, sur, ja faktisk RIGTIGT sur.... Ræven har sgu
hugget nogle af mine høns, den slubbert...
Eller også er det noget andet, men der mangler vel ca 15, og der lå stadig
et par døde høns... Og han har pokker pløkke mig, nakket Jørgen Koch.... Så
nu har jeg ingen hane mere uhuuuu..

M.V.H.....Benny..
Der nær havde glemt at sige, Godt Nytår..

M.V.H.....Benny..

Fra : pwh

Dato : 29-12-05 21:08

Benny Mortensen wrote:
> Men jeg er sur, sur, sur, sur, ja faktisk RIGTIGT sur.... Ræven har
> sgu hugget nogle af mine høns, den slubbert...

Den var vel sulten.

> Eller også er det noget andet, men der mangler vel ca 15, og der lå
> stadig et par døde høns... Og han har pokker pløkke mig, nakket
> Jørgen Koch.... Så nu har jeg ingen hane mere uhuuuu..

Surt, hvordan skal du nu blive vækket.

> M.V.H.....Benny..
> Der nær havde glemt at sige, Godt Nytår..

I lige måde.

/Jens (der synes at Benny er totalt OT med sine høns)

Fra : Benny Mortensen

Dato : 29-12-05 21:41

> Den var vel sulten.

Ja det skal jeg sgu love for, den skiderik. Jeg må nok hellere lurekigge i
nat, og se om jeg kan få ham på kornet.
Så han kan få en af saltsprederen.

> Surt, hvordan skal du nu blive vækket.

Ja ja, så var der da også en god ting ved det )

Årh.. Rolig nu, jeg kagler bare

M.V.H.....Benny..

Fra : Anette

Dato : 29-12-05 23:44

Benny Mortensen wrote:

> Ja det skal jeg sgu love for, den skiderik. Jeg må nok hellere
> lurekigge i nat, og se om jeg kan få ham på kornet.
> Så han kan få en af saltsprederen.

Tror du ikke nærmere du skal holde udkig efter en husmår?
De gange ræve har taget for sig af vores høns har de højst taget 2-3 ad
gange, men gerne flere dage i træk, men ræven efterlader ikke døde høns.
Måren, til gengæld, myrder og skambider alt hvad den kan komme til, i en
blodrus, og tager dem så med sig en ad gangen. Er det mange den har fået ram
på, gider den ikke hente dem alle.

Sjovt at din hane hedder Jørgen Koch Vores gale spetakel af en hane hed
Karl Kæk, ham tog måren sidste efterår, men det var den selv ude om, måren
altså

/ Anette
www.philana.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 31-12-05 14:41

"Anette" <abc@def.es> skrev i en meddelelse

> [...]
hed
> Karl Kæk, ham tog måren sidste efterår, men det var den selv ude om, måren

Det er aldrig til at vide, men jeg tror nu det var Mikkel. Jeg så lige
naboerne var ude, og havde bøssen med, så han har nok aflagt flere end mig,
et lille besøg. Jeg tror såmænd heller ikke, at det var helt frivilligt, at
han efterlod nogen, men snarere morgenen der indhentede ham.
Jørgen's navn... Tja... Til at starte med, var han ikke alt for foretagsom,
Rød i kammen var han også, og så var han jo en kok, og da han sådan i
personlighed, mindende om en herre jeg kender, af samme navn.... Tja så
måtte han jo hedde sådan, alt andet, ville være uretfærdigt ..

M.V.H.....Benny..

Fra : Leyna

Dato : 30-12-05 01:22

On Thu, 29 Dec 2005 19:08:02 +0100, "Benny Mortensen"
<ingen@brugbar.dk> wrote:

>Eller også er det noget andet, men der mangler vel ca 15, og der lå stadig
>et par døde høns... Og han har pokker pløkke mig, nakket Jørgen Koch.... Så
>nu har jeg ingen hane mere uhuuuu..

Hvad er det for høns du har?
Vi har nemlig en flot hane i overskud.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 31-12-05 14:46

> Hvad er det for høns du har?
> Vi har nemlig en flot hane i overskud.

Hejsa Leyna

Det var oprindeligt Lohmann & Silver... Jeg tror Jørgen var en Silver...
Senere er der så kommet nogle røde New Hampshire til, og igen senere, nogle
Lohmann/silver. Jeg var nu ikke klar over, at man havde krydset de to.
Ikke fordi hanen er nødvendig, for hverken Lohmann, Silver, eller New
Hampshire er særligt gode rugere, men der er da lidt hygge ved, at der også
er en hane.

M.V.H.....Benny..

Fra : Leyna

Dato : 01-01-06 02:51

On Sat, 31 Dec 2005 14:46:17 +0100, "Benny Mortensen"
<ingen@brugbar.dk> wrote:

> [...]

>Ikke fordi hanen er nødvendig, for hverken Lohmann, Silver, eller New
>Hampshire er særligt gode rugere, men der er da lidt hygge ved, at der også

Okay, vores er så Sussex, og de er ekstremt gode æglæggere... Dog ikke
hanerne! *LOL*
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : fam. Ager

Dato : 01-01-06 10:34

> [...]
> --
> Leyna
> Big Girls - Lidt mere end gennemsnittet.

------------
susex er skønne høns..rolige og hyggelige at have med at gøre, og ganske
produktive op i en ret høj alder mht. æg...æv..jeg vil osse gerne have høns
igen..
-marie

Fra : Benny Mortensen

Dato : 01-01-06 14:41

> On Sat, 31 Dec 2005 14:46:17 +0100, "Benny Mortensen"
> <ingen@brugbar.dk> wrote:
>

> Okay, vores er så Sussex, og de er ekstremt gode æglæggere... Dog ikke
> hanerne! *LOL*

Uh, ja jeg må nok indrømme, at New Hampshire, nok var en fejlinvestering
, de er gået totalt i stå, men hyggelige og håndtamme, det er de fleste
af dem.... Men de har ikke klaret skiftet særligt godt. De havde aldrig
været ude, før de kom her, så fra skrabe til fri, det var åbenbart mere end
de kunne klare. Man kan altså få for meget af det gode ...

Lohmann & Silver er også gode, og lægger rimeligt store æg, men en del af
dem, er vist ved at være lidt for gamle, det sætter jo sit præg på
produktiviteten.... Men jeg prøver at lære dem at sige vov, bare for at vi
ikke skal være helt Off Topic ....

M.V.H.....Benny..

Fra : x Vuf x

Dato : 30-12-05 16:49

On Wed, 28 Dec 2005 19:43:37 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Nu har i plaget og plaget,
>så her er nogle billeder i ikke har set

KLIP...Billedlinks

>Er i så glade, jeg har stadig 7-800 i ikke har set endnu

Tyson er absolut den kønneste af de to, og de
sidste 2 billeder ku' jeg godt ha' undværet at se!

--
Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Papillonhvalpe haves. Kan ses på min HP

Fra : pwh

Dato : 30-12-05 17:06

> Tyson er absolut den kønneste af de to, og de

Tyson er en flot hund, og jeg vil heller ikke ligefrem
kalde Angel den lille bryder for smuk, nærmere solid
Jeg kan huske at der engang var en dame der sagde at
hun syntes at Angel lignede et rovdyr, hun mente det posetivt

> sidste 2 billeder ku' jeg godt ha' undværet at se!

Men du skulle lige kigge

/Jens

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-05 17:43

"pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse news:XVctf.83

> Tyson er en flot hund, og jeg vil heller ikke ligefrem
> kalde Angel den lille bryder for smuk, nærmere solid

Jeg synes nu, at Angel er rigtig smuk. Jeg kan rigtig godt lide hendes brune
pels.
Er det brun lab, der er i hende ?

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : pwh

Dato : 30-12-05 18:00

> Jeg synes nu, at Angel er rigtig smuk. Jeg kan rigtig godt lide
> hendes brune pels.
> Er det brun lab, der er i hende ?

Tak skal du have, man kan måske kalde hende smuk på sin egen måde
Det er en lille sort Lab der er hendes mor, så det brune er nok fra Rotten.
Nu kommer der sikkert en masse frækheder fremover med rottebrun hund,
selvfølgelig ikke fra dig, men det sædvanlige slæng

/Jens

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-05 19:38

> Tak skal du have, man kan måske kalde hende smuk på sin egen måde

Det er jo altid en smagssag.. Jeg kan godt lide hunde, med lidt gods i.

Her er lille lange Biva:

http://tjekmig.dk/galleri/images/forum2/48468872.jpg

http://tjekmig.dk/galleri/images/forum2/73355752.jpg

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : Leyna

Dato : 30-12-05 20:49

On Fri, 30 Dec 2005 19:38:29 +0100, "Buffy" <Buffy( snabel a
)tjekmig.dk> wrote:

>"pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse

>Det er jo altid en smagssag.. Jeg kan godt lide hunde, med lidt gods i.

> [...]

Årh, hvor er hun skøøøøn!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : pwh

Dato : 30-12-05 20:51

> Det er jo altid en smagssag.. Jeg kan godt lide hunde, med lidt gods
> [...]

Dejlig hund, jeg foretrækker skam også hunde med lidt gods i,
de skal bare ikke værer fede.

/Jens

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-05 20:58

> Dejlig hund, jeg foretrækker skam også hunde med lidt gods i,
> de skal bare ikke værer fede.

Min puddel er kraftig bygget af en puddel, men imo ikke fed.
Jeg vil hellere have en lidt kraftig hund, end en for tynd hund.
Nu er din Angel jo heller ikke fed...
Har tæver også tendens til, at tage på efter neutralisering ?

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : pwh

Dato : 30-12-05 21:28

Buffy wrote:
> Nu er din Angel jo heller ikke fed...

Ifølge dyrelægen er hun perfekt.

> Har tæver også tendens til, at tage på efter neutralisering ?

Ved det ikke, jeg holder skarpt øje med deres vægt.

/Jens

Fra : jopa

Dato : 30-12-05 20:34

pwh skriblede bla:
> Nu kommer der sikkert en masse frækheder fremover med
> rottebrun hund

Vel nærmere lortebrun.
Jeg syntes ellers hun var sort ligesom Tyson eller er det bare dit kamera
der kun tager sort hvid billeder ?

Har du ingen billeder af hende overhovedet ?

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 30-12-05 20:54

> Vel nærmere lortebrun.

Du kunne ikke nærer dig

> Jeg syntes ellers hun var sort ligesom Tyson eller er det bare dit
> kamera der kun tager sort hvid billeder ?

Er du blind, eller er hun maghonifarvet eller hvad.
http://hjem.tele2adsl.dk/pwh/DreamHC/Download/angel1.JPG

> Har du ingen billeder af hende overhovedet ?

Ikke ret mange

/Jens

Fra : jopa

Dato : 30-12-05 21:12

pwh skriblede bla:

> Er du blind, eller er hun maghonifarvet eller hvad.
> http://hjem.tele2adsl.dk/pwh/DreamHC/Download/angel1.JPG

Mere sort en brun på min puter men fandme flot blank pels.

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 30-12-05 21:34

jopa wrote:
> pwh skriblede bla:

> Mere sort en brun på min puter men fandme flot blank pels.

Så skal du have justeret din gamle Puter, eller købe et ordentligt
skærmkort som os andre (pt et Nvidia 6800 GT, som sparker røv)

/Jens

Fra : jopa

Dato : 30-12-05 21:53

pwh skriblede bla:
> Så skal du have justeret din gamle Puter, eller købe et ordentligt
> skærmkort som os andre (pt et Nvidia 6800 GT, som sparker røv)

NIVIDIA Geforce FX 5500 256mb skulle vel kunne klare det

Hunden er mere sort end brun.
Der er noget galt med dit kamera

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 30-12-05 21:59

> NIVIDIA Geforce FX 5500 256mb skulle vel kunne klare det

Nogen kan jo nøjes, jeg kører med 1Gb ram kun til grafik.

> Hunden er mere sort end brun.

Enig.

> Der er noget galt med dit kamera

Det er gammelt

/Jens

Fra : jopa

Dato : 30-12-05 22:03

pwh skriblede bla:

> Nogen kan jo nøjes, jeg kører med 1Gb ram kun til grafik.

Nu stopper du Jens
Dit Nividia kører med 256 MB GDDR3 SDRAM hvis ikke min hjerne er totalt
fuckt up

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 30-12-05 22:38

jopa wrote:
> pwh skriblede bla:

> Nu stopper du Jens

Aldrig.

> Dit Nividia kører med 256 MB GDDR3 SDRAM hvis ikke min hjerne er
> totalt fuckt up

Jeg orker ike at chekke efter, jeg kan huske at jeg betalte
for et motherfuckerkort for ca 1 år siden.
Det er måske forældet nu, men hvad er dit så.

/Jens

Fra : jopa

Dato : 30-12-05 23:24

pwh skriblede bla:

> Jeg orker ike at chekke efter, jeg kan huske at jeg betalte
> for et motherfuckerkort for ca 1 år siden.
> Det er måske forældet nu, men hvad er dit så.

Du behøver ikke at checke efter Jens.
Jeg har ret.
Mit er ikke det bedste men næstbedste så vidt jeg husker
Nå men det er jo dybest set ligegyldigt bare din hund er sortere end brun

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Carsten Gravesen

Dato : 31-12-05 13:19

RartOn Wed, 28 Dec 2005 19:43:37 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

> [...]
>http://hjem.tele2adsl.dk/pwh/DreamHC/Download/skade.JPG
>
>Er i så glade, jeg har stadig 7-800 i ikke har set endnu

Rart at se at man ikke er allene om at fotografere sin hund som en
vild )

Mvh
Carsten ( Candy )