PC og MAC Affald
Fra : L@rs

Dato : 12-06-01 11:03

Er der nogen som ved om der ere nogen steder som afhenter PC og MAC affald.

Fra : Nicolai Boilesen

Dato : 12-06-01 15:57

"L@rs" <larsskov@mailme.dk> wrote in message news:9g4pc5$nae$1@sunsite.dk...
> Er der nogen som ved om der ere nogen steder som afhenter PC og MAC
affald.

Ja den lokale genbrugsstation.

--
MVH / Regards
Nicolai Boilesen

Fra : Jens Petersen

Dato : 12-06-01 15:59

On Tue, 12 Jun 2001 12:03:03 +0200, "L@rs" <larsskov@mailme.dk> wrote:

>Er der nogen som ved om der ere nogen steder som afhenter PC og MAC affald.

I den kommune hvor jeg bor bliver elektronikaffald og andet storskrald
afhentet en gang om måneden.
Spørg på teknisk forvaltning om din kommune er lige så flink.

--
Jens

People don't own cats, cats own PEOPLE!

Fra : L@rs

Dato : 13-06-01 09:13

Jeg godt det med kommunerne, men jeg tænkte om der var nogen som samlede det
ind og sendte det til udviklingslande eller forsømte skoler.

Fra : SubDue

Dato : 13-06-01 12:08

"L@rs" <larsskov@mailme.dk> skrev:

> Jeg godt det med kommunerne, men jeg tænkte om der var nogen som samlede det
> ind og sendte det til udviklingslande eller forsømte skoler.

IT-genbrug i Hedehusene gør noget i den stil
http://www.itgenbrug.dk/index.html