Dokument scanner og OCR
Fra : Brian Sørensen

Dato : 12-06-01 10:20

Her på mit arbejde står vi og skal lave noget papirløst kontor.
Vi skal bruge en dokument scanner som kan smide dem indkommende post i og
den så scanner det ind og oversætter det via et OCR program til Word eller
PDF format.
Nogle der kender en god scanner til det ? Pris max. 25000,-
Det skal helst være så fuldautomatisk så muligt, så brugeren ikke skal sidde
og trykke sig igennem 40 punkter for at få et resultat ud.
Filerne må helst heller ikke fylde for meget og der skal være mulighed for
at søge i dem.
Der skal ca. scannes 50 sider ind om dagen...
Jeg har kigget lidt på en Panasonic KV-SS55EXU scanner.
http://www.panasonic.dk/produkter/produkter.asp?ID=311
Er der nogle der har erfaringer med den ?

Venlig hilsen
Brian Sørensen