Er det et 'ok' akvarie ?
Fra : H.S.

Dato : 04-01-06 20:35

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=22266736#qer

Her tænker jeg på prisen, og det medfølgende udstyr osv.

Har budt på akvariet og vil dermed bare høre om det er helt hen i vejret ?

--
----
Henrik

Besøg www.aficionado.dk
En cigarnyders blog

Fra : www.mamegames.dk

Dato : 05-01-06 19:56

Jeg vil personlig syntes det er for meget, hvis man er ny med akvarium, var
det bedre at bruge en del penge på bøger om de fisk man nu mener der skal i,
så man ikke slår sine fisk ihjel på grund af forkert behandling, og er man
erfaren, ved man formentlig godt hvad man vil, og er klar til at betale for
sin interesse.

Jeg ved akvarieborde kan være dyre specielt når de skal passe til et buet
akvarium, i dette tilfælde er det mere grim end pæn, men låger/skuffer kan
jo males, ved ikke lige hvor lyseblå passer ind.

Der er en del udstyr med, som ved nykøb sikkert vil koste, tror jeg har set
pumpen til 8-900 kr.
Så har du 3000 tilbage til resten.

Kan undre nogen bruger 7000 kr, for at smide ½delen væk.

Fra : H.S.

Dato : 05-01-06 22:28

"www.mamegames.dk" <leo@leo dot lir dot dk> wrote in message
> Jeg vil personlig syntes det er for meget, hvis man er ny med akvarium.

Det er ikke første akvarium, vi har et 110L og en 60L yngleakvarium - det er
mere fordi vi synes 110L er for lille

Fra : Claus 6000 Kolding

Dato : 06-01-06 16:15

hvis man er tålmodig og slår til når buddet er der, kan det gøres bedre og
billiger
eks.
jeg har ventet i et stykke tid og spurgt til mange annoncer, men nu er det
lykkedes.
et akvastabil 325l med org.amatur og uorginalt aluminiumsbord. med
sten,fisk,planter eheim pro II pumpe, varmelegmer,
slanger,slamsuger,ynglekasser,net O.S.V.

1000 kr, det hele var 3 år gammelt, men de gad ikke passe det mere.
en ordentlig gang rengøring og det køre perfekt som yngle akvarie

mvh
Claus
Kolding