Italgest Italien ??
Fra : Christian..

Dato : 18-01-06 11:41

Hi

Tænker at besøge Camping Italgest til sommer er det en god plads og er der
nogen der har et kort overpladsen.
På deres hjemmeside er der kun et par billeder og ringer man til dem har de
ikke noget kort "underligt !".
Jeg kan forstille mig at der er en million MYG eller ?.

Christian..

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 18-01-06 13:22

"Christian.." <christian@NoSpam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> de ikke noget kort "underligt !".
> Jeg kan forstille mig at der er en million MYG eller ?.

Jeg har været der med min bror og respektive familier - og vi siger venligst
men bestemt nej tak og ryster på hovedet, når vi som en vits smider i
hovedet på hinanden hvor vi skal hen på ferie.

Stedet så jo fint ud på papiret. Oven i købet havde en af de store danske
rejseselskaber stillet telte op dernede. Men søen var umulig at bade i
(beskidt) og når der blev reklameret med 300 meter (what ever) til byen, så
passede det også. Men husene bestod kun af boliger, så skulle man handle
skulle man på landet. Ude midt i ingenting lå der en "brugs", som havde det
man skulle bruge. Gik du bygningen rundt udenfor, så var der ingen huse at
se overhovedet, så afsondret lå den (og man kunne se langt!).

Turen fra Italgest til vores sædvanlige www.rubicone.com campingplads var
tilgengæld en tur der gjorde stort indtryk på mig. Den kunne jeg godt tænke
mig at køre igen.

Jeg er kommet mig over de bistik jeg fik da jeg åbnede et elskab. Hold da
ferie hvor blev de sure - bierne :)

Underholdningen for børn - animazione - var under lavmålet, nærmest ikke
eksisterende. Men meget kan jo være sket på 5-6 år. Søen kan være blevet
ren, underholdningen i top, der kan være dukket forretninger op i byen - og
bierne kan være flyttet. Selv Hollænderne, som passivt så på da vi skubbede
rundt med vores campingvogn, kan være begyndt at hjælpe. Det hjælper jo
heller ikke vi begynder på den slags midt i morgenmaden. Så skal de jo blive
siddende.

:)

--
Per, Esbjerg