egen- og totalvægt!
Fra : Søren Madsen

Dato : 16-01-06 00:06

Min bil må køre med 1100 kg. total.
Må jeg køre med en campingvogn som er 900 egenvægt, 1200 total, hvis jeg
ikke laster over 200 kg. ind i den?

mvh Søren

Fra : Sparvath [8210]

Dato : 16-01-06 00:21

"Søren Madsen" <soerenmadsenFJERNDETTE@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Min bil må køre med 1100 kg. total.
> Må jeg køre med en campingvogn som er 900 egenvægt, 1200 total, hvis jeg
> ikke laster over 200 kg. ind i den?

Ja. du skal blot sikre dig, at den nu også kun vejer 900 kg - men du må
gerne køre med den, hvis den kun vejer 1100 kg læsset.

ivan, århus

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 16-01-06 03:43

> [...]
> Min bil må køre med 1100 kg. total.
> Må jeg køre med en campingvogn som er 900 egenvægt, 1200 total, hvis jeg

Kun hvis din bil vejer minimum 1050 kg.

Husk at veje din campingvogn - egenvægt og reel vægt er 2 forskellige ting

Per, Esbjerg

Fra : Jørgen L.

Dato : 16-01-06 10:18

> Min bil må køre med 1100 kg. total.
> Må jeg køre med en campingvogn som er 900 egenvægt, 1200 total, hvis jeg
> ikke laster over 200 kg. ind i den?

Hej Søren

det spørgsmål starter andre spørgsmål.
I stedet kom med alle talene

Bil
egenvægt
totalvægt
trækvægt = 1100 kg

CV
egenvægt = 900 kg
totalvlgt = 1200 kg.

Hilsen Jørgen

Fra : Søren Madsen

Dato : 16-01-06 16:54

> Bil - Berlingo 1.6 16v
> egenvægt 1225kg
> totalvægt 1775
> trækvægt = 1100 kg m/ bremser

Der er ikke tale om en konkret CV, men jeg ønsker at øge mængden af
valgmuligheder på brugtmarkedet. Skal samtidig rumme 2 voksne og 3 børn på
2, 2 og 5 år.
Vil det ikke være smart hvis man kunne lukke af for en børnesoveafdeling?
Hvordan er det med regler for syn?
Kan man få noget rimeligt for 20.000?

Søren

Fra : Sten Bo

Dato : 16-01-06 23:20

> [...]
> 2, 2 og 5 år.
> Vil det ikke være smart hvis man kunne lukke af for en børnesoveafdeling?

Prøv at søge i videndatabasen på campingstuff

hvor det her bl.a.dukkede frem med ordet syn.

http://www.campingstuff.dk/home/html/modules.php?name=News&file=article&sid=97Jeg både forstår og ikke forstår dit spørgsmål om smartheden ved at ku lukkeaf for ungerne. Vil i også ha lås på? I så fald bør der vel være vinduer,nødudgange så de kan komme ud af i tilfælde af brand. Men jo, det syntes vida de var små, og endnu mere nu da de er store. Men derfor lå de tit ivores senge og hyggede til den store guldmedalje.Hvad gør i med hundene. Der er vel ikke forskelfor så får de storhedsvanvid.Mange overvejelser for nye campister mvh

Fra : Sten Bo

Dato : 16-01-06 23:22

,
Her er linket igen, beklager der hængte for meget på.

http://www.campingstuff.dk/home/html/modules.phpname=News&file=article&sid=97

Fra : Sten Bo

Dato : 16-01-06 23:32

> "Sten Bo" <fjerngoss@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> ,
> Her er linket igen, beklager der hængte for meget på.

> [...]

Mystisk,

hvis linket ikke virker,

det gør det ikke her fra Outlook til Mozilla, bortset fra hvis det kopieres
op i adrlinien - kan du jo prøve nanuelt at sætte det ind i Explorer s adr
linie.

Linket er godt nok - men der sker altså noget kispus når man også bruger den
konkurrerende browser.

Fra : Jørgen L.

Dato : 17-01-06 01:53

"Søren Madsen" <soerenmadsenFJERNDETTE@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

Ja så er det som Sparvath skriver,
men pas på gamle cv vejer som regel meget mere end hvad der står som
egenvægt, der har Per ganske ret.

> [...]
> 2, 2 og 5 år.
> Vil det ikke være smart hvis man kunne lukke af for en børnesoveafdeling?

Tja det er jo nok et godt spørgsmål, du kan i det prisleje få noget være hø
men kan selvfølgelig også være heldig.

Få en der ved noget til at hjælpe dig.
og få den kontroleret for fugt.

Hilsen Jørgen